شعار راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه ۹۸ اعلام شد

قائم‌مقام شورای تبلیغات اسلامی کشور گفت:شعار راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه امسال استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا است.

شعار راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه ۹۸ چیست؟به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نصرت‌الله لطفی، قائم‌مقام شورای تبلیغات اسلامی کشور شامگاه چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان در ساختمان اداری آستانه مقدسه، با تأکید بر حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان به‌ لحاظ نوع نام‌گذاری نیاز به بازنگری و تغییر نگرش دارد، این روز تنها مختص به دانش‌آموزان نیست و همه باید در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند.

او افزود: ۱۳ آبان به‌دلیل چند مناسبت مهم روز مبارزه با استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار نام‌گذاری شد و روز ملی مهمی به‌ شمار می‌رود، چرا که از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی، مبارزه با استکبار و مستکبران است.

قائم‌مقام شورای تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه ۱۳ آبان مصوبه مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان بعد از انقلاب است تصریح کرد: این مراسم در چند سال گذشته محدود به راهپیمایی دانش‌آموزان شده است و باید دراین‌باره نگرش‌ها تغییر کند و بایدهمه مردم را به صحنه آورد.

لطفی بیان کرد: این روز باید هر سال با آگاهی و شناخت و بصیرت بیشتری برگزار شود و همه مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، احساس تکلیف کنند.

او با تأکید بر اینکه امسال سیاست‌های خصمانه‌ای از سوی دشمنان شکل گرفته است و باید راهپیمایی ۱۳ آبان به‌عنوان دستاوردی باارزش و نماد تجلی مقاومت ملت مردم برگزار شود گفت: با وجود اهمیت ۱۳ آبان، جای بسیاری از مسئولان در این راهپیمایی خالی است و ما امیدواریم امسال شاهد حضور پرشور مسئولان کنار مردم باشیم.

قائم‌مقام شورای تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: شعار امسال روز ملی ۱۳ آبان برگرفته از منویات رهبری معظم انقلاب با نام استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا نام‌گذاری شده است.

لطفی عنوان کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور هستند و ما به آن‌ها افتخار می‌کنیم، اما امسال باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که همه بدانند روز ملی ۱۳ آبان متعلق به همه ملت ایران است.

او اضافه کرد: با وجود مشکلات اقتصادی در سال گذشته مراسم ۱۳ آبان بسیار باشکوه برگزار شد و امیدواریم امسال به‌فضل الهی و راهبرد مقاومت و منویات رهبری امسال نیز باشکوه برگزار شود.

قائم‌مقام شورای تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: باید روز استکبارستیزی همزمان با ۱۳ آبان در سراسر استان قم و میان همه اقشار مردم فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام/ش

جزئیات مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.