بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت ۱۳ آبان

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور بیانیه گفت:با حضور در راهپیمایی 13 آبان روز جهانی استکبار ستيزی،حماسه ای دیگر می آفرینیم.

بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت ۱۳ آبانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت یوم الله۱۳ آبان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سه حادثه ی مهم در تاريخ انقلاب اسلامی ايران روز سيزدهم آبان را به روز جهانی مبارزه با استکبار تبديل ساخت. سه واقعه که هر کدام به تنهايی می توانست نقطه ی عطفی در جريان انقلاب باشد، و سرنوشت حرکت مردمی انقلاب را در سرنگونی نظام وابسته ی پهلوی تسريع کند. نخستين واقعه تبعيد رهبر کبير انقلاب در سال چهل و سه به ترکيه، به جهت اعتراض شديد ايشان به قانون کاپيتولاسيون بود، قانونی که جرائم همه ي اتباع آمريکايی در ايران را از حوزه ی قضایی خارج می ساخت، و به آنان در مقابل همه ی جناياتشان مصونيت سياسی می بخشيد.

حادثه ی دوم شهادت بيش از پنجاه تن از دانش آموزانی بود که در تظاهرات روز 13 آبان سال57، در دانشگاه تهران شرکت کرده بودند و به وسيله ي مزدوران رژيم پهلوی قتل عام شدند، حادثه به قدری دلخراش و تکاندهنده بود که حتی رژيم آمريکايی شاه را هم مجبور به دروغ پردازی و پرده پوشی اين جنايت کرد و رهبر انقلاب به علت اهميت آن پيامی را از نجف برای مردم صادر فرمود و جامعه ی انقلابی را به پايداری و تداوم و صبر دعوت کرد. واقعه ی سوم تسخير لانه ی جاسوسی آمريکا بوسيله ی دانشجويان پيرو خط امام، در سيزدهم آبان سال پنجاه و هشت بود که به علت اهميت و تاثير آن در ماندگاری و پويش و گسترش مبارزه با استعمار و استکبار به انقلاب دوم هم شهرت يافت. وقوع اين سه قضيه ی مهم و موثر در تاريخ انقلاب سبب شد تا روز سيزده آبان، به روز جهانی استکبار ستيزی و مبارزه با اصحب سلطه برگزيده شود.

اينک در آستانه ی چهل امين سال پيروزی انقلاب اسلامی ملت سرافراز ما پرچم هميشه سربلند انقلاب را در برابر همه ی اصحاب کفر و سلطه و استکبار، همچنان در اهتزاز نگاه داشته است، ملتی که با تأسی از اربعين حسينی در آستانه ی روز شکوهمند و فراموش ناشدنی قيام رادمردان عاشورايی در کربلای حسينی را هم به نمايشی حيرت آور در چشم جهانيان گشوده است.

ملتی که چهل سال در برابر همه ی سختی های دشمن و تعارضات و ستم های نظامی و اقتصادی و اجتماعی آن مردانه ايستاده است و می رود تا اربعين پايداری خويش را که نشانه ی کمال و پويايی اين حرکت عظيم مردمی است پشت سر بگذارد. ملت سرافرازی که به تحمل همه ی سختی ها در همه ی جبهه های گشوده شده از آغاز انقلاب تا کنون از سوی دشمن، جهت براندازی انقلاب ايران در برابر يک جهان پر از کينه و نفاق و چپاول همچنان پايدار ايستاده است و به اربعين کمال خويش رسيده است، که از قديم گفته اند: چهل روز پايداری در هر رياضتی پيروزی هميشگی را در آن سختی به دنبال دارد، آيا چهل سال پويايی و مقاومت و پيشرفت و خود اتکايی و خدا محوری و ولايت مداری يک ملت چنين نويدی را به جهانيان نداده است؟ قدری بيانديشيم.
انتهای پیام / ش

دعوت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برای حضور گسترده در راهپیمایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.