تاریخ عرضه بازی Nioh 2 اعلام شد

شرکت Koei Tecmo اعلام کرد که بازی Nioh 2 به طور انحصاری برای کنسول PS4 در ماه مارس سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه بازی Nioh 2 اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Koei Tecmo یکی از شرکت‌های ژاپنی نسبتا معروف سازنده عناوین رایانه‌ای است که با عرضه عنوان Nioh توانست جایگاه نسبتا خوبی را در بین گیمر‌ها بدست آورد. این بازی در سال ۲۰۱۷ برای دو کنسول PS4 و کامپیوتر وارد بازار شد که با توجه به تریلر‌هایی که از این بازی منتشر شده بود، توانست به فروش نسبتا خوبی دست پیدا کند. شرکت Koei Tecmo همواره در عناوین خود حال و هوای شرقی را در نظر گرفته است و سعی می‌کند باز‌ی‌های خود را طوری طراحی کند که گیمر‌ها متوجه شوند این بازی توسط شرکتی آسیایی ساخته شده است.

این بازی در محیطی رازآلود و تیره جریان داشت و گیمر‌ها در آن باید دائما به دنبال نوشته‌هایی که روی زمین افتاده‌اند بگردد که در مسیر بازی تاثیر می‌گذراد و استفاده از هرکدام از آن‌ها سرعت پیشروی در داستان بازی را بالاتر خواهد برد. اما تیم Team Ninja که ساخت بازی Nioh را برعهده دارد اعلام کرده است که بازی Nioh 2 قرار است در ۱۳ مارس سال ۲۰۲۰ برای کنسول PS4 وارد بازار شود. در این بازی شخصیت Yokai به قدرت‌های جدید مجهز شده است و گیمر می‌تواند از هر کام از آن‌ها در مواقع خاص استفاده کند. همچنین گیمر در این بازی توانایی تبدیل شدن به شخصیت Tengu را نیز خواهند داشت.

تاریخ عرضه بازی Nioh 2 اعلام شد

شرکت سازنده در گذشته اعلام کرده بود که نسخه اولیه این بازی از ۱۰ نوامبر در دسترس گیمر‌ها خواهد بود که در این نسخه گیمر‌ها می‌توانند با شخصیت‌های اصلی داستان بازی مبارزه کرده و از نیرو‌هایی هم که به شخصیت‌های قابل کنترلر گیمر اضافه شده است نیز استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: عرضه بازی The Elder Scrolls: Blades برای نینتندو سوییچ


همچنین شرکت سازنده اعلام کرده است که در این بازی حالت چند نفره نیز وجود خواهد داشت و گیمر‌ها می‌توانند با اتصال به اینترنت به صورت تیمی وارد بازی شوند.

انتهای پیام/

عرضه بازی Nioh 2 در سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار