رئیس قرارگاه فرهنگی اربعین

۱۳آبان نقطه عطفی برای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران

یوم الله ۱۳آبان نقطه عطفی برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، اوحدی  رئیس قرارگاه فرهنگی اربعین که سخنران مراسم ۱۳ آبان ماه بیرجند بود ۱۳ آبان نقطه عطفی برای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: ۱۳ آبان یادآور سالروز به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزانی است که به امام خود لبیک گفتند و در مقابل گلوله‌های آمریکای جنایت کار ایستادگی کردند.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک حرکت بزرگ تاریخی بود افزود: آمریکا به دنبال نفوذ در کشور است که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان نقطه آغاز استکبار ستیزی بود.

 اوحدی  با اشاره به وضعیت فعلی آمریکا، گفت: چیزی نخواهد گذشت که فروپاشی آمریکا را به دلیل مسائل و مشکلاتی که دارد خواهیم دید.

رئیس قرارگاه فرهنگی اربعین با بیان اینکه بینش، بصیرت و دشمن شناسی مردم، امروز بیش از پیش چهره واقعی آمریکا را به جهانیان نشان داده است، افزود: رئیس جمهور آمریکا امروز منفورترین چهره در دنیا و در نگاه مردم ایران است.

او  ایران اسلامی را با عزت‌ترین کشور در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: امروز به برکت خون شهداء، ایثار و گذشت مردم، ایران اسلامی از چنان عزتی برخوردار است که در طول تاریخ نمونه نداشته است.

اوحدی با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه نظامی از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است افزود: ایران جزء ۴ کشور برتر دنیا در ساخت هواپیما‌های بدون سرنشین است و همین سبب شده تا فکر توطئه نظامی به ذهن آمریکا خطور نکند.

او عظمت ایران اسلامی را در منطقه نیز بسیار تاثیر گذار و مهم عنوان کرد و گفت: امروز هیچ نشستی برای مسائل خاورمیانه برگزار نمی‌شود مگر اینکه نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در آن حضور داشته باشند.

در پایان این مراسم قطعنامه‌ای در ۶ بند نیز قرائت شد.

انتهای پیام / ط ا

۱۳ آبان نقطه آغاز استکبار ستیزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.