بسته اخبار انتظامی ۱۸ آبان ماه؛

از کشف خودروی سرقت شده در رفسنجان تا برخورد کامیون با موتور سیکلت

سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان از کشف یک دستگاه پراید سرقت شده از استان فارس و دستگیری سارق در عملیات تیم گشت انتظامی این شهرستان خبر داد.

کشف خودروی سرقت شده از استان فارس در رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ"محمدمهدی کریمی"سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان از کشف یک دستگاه پراید سرقت شده از استان فارس و دستگیری سارق در عملیات تیم گشت انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"محمدمهدی کریمی" با اشاره به اینکه سارق نیز از متهمان سابقه دار بود گفت: این فرد با تشکیل پرونده راونه دادسرا و هماهنگی لازم جهت تحویل خودرو به مالک آن نیز انجام شد.

کشف 145کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شهرستان بافت

فرمانده انتظامی شهرستان "بافت "از کشف 145کیلو و445 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پراید عبوری از این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی الله میرافضلی با اشاره به اینکه مقصد نهائی این محموله استان های مرکزی کشور بود، تصریح کرد: نیروی انتظامی با بهره گیری از تمام توان و امکانات با عاملان حمل و توزیع مواد مخدر مبارزه می کند تا جامعه ای به دور از آسیب ها و معضلات سوء مصرف موادمخدر داشته باشیم.

برخورد کامیون با موتورسیکلت جوان 29ساله را به کام مرگ کشاند

جانشین فرمانده انتظامی جیرفت از برخورد یک دستگاه کامیون بنز با موتورسیکلت و فوت جوان 29 ساله در حوالی پمپ بنزین شهر"بلوک"خبر داد.

سرهنگ محمود کرمشاهی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از محورهای جنوب استان دو طرفه و معمولا کم عرض هستند لازم است رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی و به تردد موتورسیکلت سواران و دیگر وسایل نقلیه هم توجه کنند.

کشف ۲۶۶ کیلو تریاک در عملیات پلیس ارزوئیه

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۶۶ کیلو تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد شهرستان "ارزوئیه" خبر داد و گفت: بامداد گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر"ارزوئیه" با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی "دولت آباد" این شهرستان یک دستگاه خودروی پراید را متوقف و در بازرسی از آن ۲۶۶ کیلو و ۶۸۵ گرم تریاک کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به همجواری شهرستان"ارزوئیه"با استان هرمزگان افزود: برخورد با سوداگران مرگ که با ورود موادمخدر باعث ایجاد زمینه‌های نا امنی استان و نابودی افراد جامعه می‌شوند یکی از ماموریت‌های مهم پلیس این شهرستان و دیگر مناطق جنوب و شرق استان است که بحمدالله همواره عملکرد خوبی داشته اند.

انتهای  پیام/س

بسته خبری نیروی انتظامی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار