ذوالفقارنسب: تغییر محل بازی تیم‌های ایران و عراق به نفع ما شد

بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: این تغییر محل بازی خیلی به نفع فوتبال ما شد چرا که شرایط در بصره می‌توانست خیلی متفاوت باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن ذوالفقارنسب، در خصوص دیدار فردا تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: این بازی هم مثل همه دیدار‌ها برای تیم ملی ما بسیار سخت است. با این حال بعید می‌دانم به مشکل بخوریم و شانس پیروزی داریم.

ذوالفقارنسب: تغییر محل بازی تیم‌های ایران و عراق به نفع ما شد

وی افزود: این بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و هنوز دور رفت هم به پایان نرسیده است. به همین دلیل نمی‌شود چیزی را به صورت قطعی پیش‌بینی و قضاوت کرد. هنوز چند بازی مهم در داخل ایران باقی‌مانده و امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم کشورمان رقم بخورد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه آیا تغییر محل برگزاری بازی می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند یا خیر، خاطرنشان کرد: این تغییر محل بازی خیلی به نفع فوتبال ما شد چرا که شرایط در بصره می‌توانست خیلی متفاوت باشد. البته با وجود اینکه بازی در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود، عراق طرفدار‌های خاص خود را در اردن دارد، اما باز هم بهتر از این است که بازی در کشور میزبان و ورزشگاه این کشور برگزار شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.