جوجه ریزی بیش از ۳۱۵ هزارقطعه در مرغداری‌های شهرستان بشرویه

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه از جوجه ریزی بیش از ۳۱۵ هزار قطعه از ابتدای سال ۹۸ در واحد‌های پرورش طیور گوشتی شهرستان بشرویه خبر داد.

عبدی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: از ابتدای   سال جاری تعداد ۳۱۵ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی تحت نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی  بشرویه در واحد‌های مرغداری‌های گوشتی این شهرستان پرورش داده شد است.

او افزود: تعداد واحد‌های مرغداری صنعتی این شهرستان ۷ واحد گوشتی  و  دو واحد تخمگذار و یک واحد پرورش بوقلمون است.

عبدی با اشاره به اینکه که ظرفیت جوجه ریزی در واحد‌های گوشتی در هر دوره ۹۷ هزار قطعه جوجه است اظهار کرد: از ابتدای  سال جاری تعداد ۳۱۵ هزار قطعه جوجه یک روزه به واحد‌های مرغداری  گوشتی این شهرستان وارد و پرورش داده شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه ادامه داد: در راستای تامین امنیت و سلامت گوشت مرغ تولیدی مراقبت‌های بهداشتی هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی دامپزشکی در زمینه رعایت شرایط امنیت زیستی، واکسیناسیون، نمونه برداری و بازدید‌های دوره‌ای در واحد‌های مرغ گوشتی صورت می‌گیرد.

او افزود:  رعایت کلیه موازین بهداشتی-قرنطینه‌ی و   پوشش کامل برنامه واکسیناسیون منجر به کاهش بروز بیماری و افزایش ارزش افزوده وپایداری تولید می شود.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.