سوختن نانوایی در بلوار فردوس

مغازه نانوایی در بلوار فردوس شرق در آتش سوخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با دریافت خبر وقوع این حادثه در ساعت ۰۵:۱۵ صبح امروز، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۳۴، ۱۰۲ به همراه یک دستگاه کامیونت خاور حامل دستگاه تنفسی را به محل حادثه واقع در بلوار فردوس شرق، خیابان ولیعصر اعزام کرد.

به گفته فرامرز منصور دهقان فرمانده آتش نشانان اعزامی، هنگام رسیدن آتش نشانان در محل این حادثه، از داخل یک باب مغازه نانوایی و قسمت بالکن این مغازه، دود و آتش زیادی بلند می‌شد و هر لحظه امکان سرایت آتش به مغازه‌های همجوارنیز وجود داشت.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق و گاز وایمن سازی محل، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده به خاموش کردن آتش پرداختند و همزمان گروهی دیگر از آتش نشانان به تخلیه دود از ساختمان و مغازه همجوار مشغول شدند.

دهقان با اشاره به این که این حادثه هیچ مصدومی نداشت، افزود: این آتش سوزی که به بخشی از سقف نانوایی نیز نفوذ کرده بود و هرآن ممکن بود از طریق سقف به مغازه‌های مجاور آن هم سرایت کند سرانجام با تلاش آتش نشانان و قبل از سرایت آن به مغازه‌های مجاور مهار و کاملا خاموش شد.

این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروزاین حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه تحت بررسی است، خاطرنشان کرد: نیرو‌های عملیات پس از مهار آتش و ایمن سازی محل، با بکارگیری فن‌های فشار قوی دود حاصله از آتش سوزی را از مغازه تخلیه کردند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.