فقط ۲۲ کلینیک زیبایی در مشهد دارای مجوز هستند/ ارائه تاتو تنها خدمت مجاز در سالن‌های زیبایی

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون ۲۲ مرکز و کلینیک زیبایی دارای مجوز در محدوده زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه خدمات پوست و زیبایی مشغول فعالیت است.

فقط 22 کلینیک زیبایی در مشهد دارای مجوز هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر انجیدنی مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حیطه فعالیت کلینیک‌های زیبایی مشخص است و در صورت مشاهده تخلف و انجام فعالیت‌های غیر مجاز با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.
 
او ادامه داد:از متقاضیان امور زیبایی که بیشتر آنان بانوان هستند می خواهیم، برای پیشگیری از خطراتی که سلامتی آنان را تهدید می‌کند فقط به کلینیک‌های دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کنند.


مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بازرسی اینگونه مراکز با همکاری دادگستری و اداره اماکن نیروی انتظامی به طور مستمر انجام می‌شود، به طوری که هر ماه ۱۰ تا ۱۵ مورد از این بازرسی‌ها صورت می‌گیرد و در صورت مشاهده تخلف این مراکز پلمپ می‌شود.

انجیدنی افزود: آرایشگران فقط ملزم به پیرایش و ارایه خدمات تاتو در صورت داشتن مدارک لازم و امکانات و با رعایت ملاحظات بهداشتی هستند.

او گفت: شهروندان می‌توانند برای طرح شکایت یا ارائه گزارش در زمینه مراکز غیرمجاز زیبایی یا آرایشگاه‌های مداخله‌گر با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند که حداکثر  در  یک هفته موارد مطرح شده پیگیری و رسیدگی خواهد شد.
 
انتهای پیام// م.ب
 

برای دریافت خدمات زیبایی به آرایشگاه ها مراجعه نکنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.