طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین

امام جمعه خرمشهر گفت : اگر امام خامنه ای با طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین مخالفت میکردند ، مشکلات بزرگتری چون دوقطبی شدن مردم پیش می آمد .

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفین ، در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری  گفت :  اگر امام خامنه ای با طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین  مخالفت میکردند ، مشکلات بزرگتری چون دوقطبی شدن مردم  پیش می آمد . 

 او ادامه داد:از آنجایی که  سکوت در شان رهبری نیست، ایشان از کلیات این طرح حمایت و جزئیات آن را به قوای سه گانه سپردند .

امام جمعه خرمشهر افزود : سخن ملت و مردم در رابطه با شیوه اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت است نه اصل طرح .

حجت الاسلام عادل پورادامه داد :ضد انقلاب ها حتی از زمان اجرای این طرح اطلاع داشتند در صورتی که می بایستی ابتدا آگاه سازی افکار عمومی صورت میگرفت .

او با بیان اینکه پیش از اجرای این طرح باید تمهیداتی مانند تقویت بخش های نظارتی و برخورد با ضد انقلاب ها صورت میگرفت گفت : حال خواست مردم نظارت دقیق ، مستمر و قاطع از سوی قوای سه گانه است و همچنین شفافیت در خصوص نحوه استفاده از  هزینه های حاصل از  افزایش قیمت است .

  امام جمعه خرمشهر ضمن تشکر از تغییر موضع به هنگام مردم و زحمات شایان نیروهای امنیت تصریح کرد : خشونت ، تخریب و  به خطر انداختن امنیت از اصلی ترین اهداف اشرار و آشوبگرایان دراغتشاشات اخیر بود .

حجت الاسلام عادل پور افزود :پشت پرده تمام  این قضایا آمریکا ، رژیم صهیونیستی و آل سعود است که به آن ها اعلام میکنیم ملت ما تا پای جان  نسبت به ولایت و نظام جمهوری اسلامی وفادار است .

او خاطرنشان کرد : ملت ایران با فریاد مرگ بر آمریکا انزجار خود را از این دولت  های تروریست اعلام میکند .

امام جمعه خرمشهر ادامه داد :مسئولین بدانند اقدامات یک عده افراد متخرب دلیل نمیشود از مشکلات معیشتی مردم غافل شوند . مردمی انقلابی که عاشق کشور خودشان هستند باید پاسخ  مطالباتشان داده شود . 

 حجت الاسلام عادل پور گفت : مردم باید هوشیار باشند چراکه دشمن برای اتصال اینترنت هم برنامه ریزی کرده  است .ما با ورود به موقع  نباید به دشمن اجازه شایعه پراکنی را بدهیم .

او در پایان با بیان اینکه در طول اغتشاشات اخیر دونفر در خرمشهر جان باختند گفت : از دادستان محترم درخواست میکنیم به طور دقیق این مسئله را پیگیری کند و با شفافیت مردم را از اصل ماجرا مطلع سازد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.