شناخت انواع گناه و دوری از انجام آنها

امام جمعه آبادان گفت:شناخت انواع گناه مهم است باید آن ها را بشناسیم و به دیگران بیاموزیم.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در سخنان این هفته شهرستان ضمن تبریک  ولادت پیامبر اکرم(ص)و امام جعفر صادق (ع) و سالروز بزرگداشت علامه آیت الله محمد حسین طباطبایی گفت: علامه طباطبایی در حیات خود کار های زیادی در خصوص تفسیر قرآن انجام داد که مورد توجه و تقدیر تمامی علما چه شیعه و سنی درجهان قرار گرفت .

او در ادامه افزود: پیامبر اکرم(ص) سبب شد همه در مسیر خدا شناسی و یکتا پرستی قرار بگیرند و اگر کسی خلاف این کارها را انجام دهد از مسیر خارج خواهد شد، پس باید همه ما گناه ها رو بشناسیم و از انجام گناه دوری کنیم و به دیگران نیز آموزش دهیم.

امام جمعه آبادان همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه  هفته آینده، هفته بسیج است و همه  ما باید تفکر بسیجی داشته باشیم و پیش از پیش پشت رهبر باشیم ادامه داد:از اطلاعات سپاه پاسداران که در شبانه روز امنیت را برای همه فراهم میکنند  میکنم.

ابراهیمی پور در ادامه افزود: گرانی بنزین برای مبارزه با قاچاق سوخت طرح خوبی است ولی بهتر بود اول زیر ساخت های مناسب صورت بگیرد مانند بیشتر شدن وسایل نقلیه عمومی و تشویق مردم به آن که این طرح فشار زیادی به افراد کم توان جامعه می آورد و سبب شادی دشمنان نشود‌.

او در پایان، انتقادی هم به  کم کاری مسئولین در حاشیه شهر اشاره کرد و گفت: برای بهتر رسیدگی به شهر سامانه ۱۲۲ در آبادان اداره شود و حمایت بیشتری از تیم فوتبال صنعت نفت صورت گیرد که بیشتر از این مشکل بر نخورد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.