بازار تحت کنترل کامل بازرسان

حضور گسترده بازرسان در بازار کهگیلویه و بویراحمد و نظارت مستمر بر قیمت ها حاشیه امنیتی برای گران فروشان و محتکران باقی نگذاشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کلانتری استاندار این استان با بیان اینکه گران شدن سوخت توجیهی برای گران فروشی نیست،گفت: بازار کهگیلویه بویراحمد تحت کنترل است و اصنافی که به طور غیرقانونی قیمت ها را افزایش داده اند شناسایی و با آنها به شدت برخورد می شود.
 
کلانتری افزود: ستاد تنظیم بازار استان تمام ظرفیت خود را برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم به بهانه افزایش نرخ بنزین متمرکز کرده و با همکاری و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و اصناف، توزیع کالاها در این استان را تحت نظارت و کنترل قرار داده است.
 
او با اشاره به اینکه مردم در آرام بخشی بازار نقش مهمی داشته اند اضافه کرد: وضعیت عرضه کالا در بازار کهگیلویه بویراحمد با بازرسی‌های انجام شده، عادی است و مشکلی در داد و ستد کالا وجود ندارد و اصناف مختلف تاکنون همکاری مطلوبی با بخش دولتی در این خصوص داشته اند.
 
استاندار کهگیلویه بویراحمد ادامه داد: افزایش قیمت کالاهای اساسی، نداشتن برچسب قیمت و عرضه نشدن کالا مهمترین عواملی است که در صورت مشاهده با برخورد قانونی مواجه می‌شود.
 
انتهای پیام/ط

گران فروشان حاشیه امنیت ندارند

برچسب ها: کالا ، وزارت اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.