کمک میلیاردی تاکستانی‌ها به محرومان

رئیس کمیته امداد تاکستان گفت: مردم نیکوکار تاکستان در نیمه نخست امسال با پرداخت سه و نیم میلیارد تومان به کمک محرومان و نیازمندان شتافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی محمدرضایی رئیس کمیته امداد تاکستان گفت: مردم نیکوکار تاکستان در نیمه نخست امسال بیش از ۲۹۹ میلیون تومان صدقه، بیش از ۲۸۴ میلیون تومان مشارکت در طرح اکرام ایتام، بیش از ۱۹۴ میلیون تومان مشارکت در طرح محسنین و بیش از ۶۰۶ میلیون تومان در زمینه اطعام نیازمندان به کمیته امداد پرداخت کردند.

محمدرضایی افزود: همچنین مردم خیر و نوعدوست تاکستانی، بیش از ۳۹۳ و ۲۹۸ میلیون تومان به ترتیب در طرح احسان حسینی و جشن عاطفه‌ها کمک کردند ضمن اینکه ۱۰۱ میلیون تومان هم کمک مردم خیّر در زمینه درمان نیازمندان بوده است.

او خاطرنشان کرد: بیش از ۱۱ میلیون تومان کمک مردم در طرح کوثر (کمک به تهیه جیهزیه مددجویان)، بیش از ۳۵ میلیون تومان کمک برای تأمین مسکن نیازمندان و بیش از ۲۲ میلیون تومان کمک برای تدمین پوشاک نیازمندان از دیگر نیکوکاری‌های مردم تاکستان بوده است.

رئیس کمیته امداد تاکستان اعلام کرد: بیش از ۳۹۳ میلیون تومان کمک به سیل زدگان از فعالیت‌های نیکوکاری تاکستانی هاست که به صورت نقدی و غیرنقدی بود.

او یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود به نیازمندان تاکستانی را از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۶*۸۸۷۷* اهداء کنند.

انتهای پیام /ک

مردم نیکوکار تاکستان با پرداخت سه و نیم میلیارد تومان به کمک نیازمندان شتافتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار