رئیس پلیس فتا استان تهران از دستگیری نوجوانی که اقدام به سرقت اطلاعات ۴۰۰ کارت بانکی به بهانه درآمدزایی و فروش شارژ ارزان با ترفند فیشینگ کرده بود، خبر داد.

سارق اطلاعات ۴۰۰ کارت بانکی در تهران دستگیر شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "حاجعلی صالحی" گفت: با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حسابش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شده و پس از هماهنگی قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند. رئیس پلیس فتا غرب استان تهران اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس، جرم خود را پذیرفت و در ادامه به سرقت اطلاعات ۴۰۰ کارت بانکی در غرب استان تهران اعتراف کرد.

سرهنگ صالحی در پایان به مردم هشدار داد: در حفظ و نگهداری اطلاعات حساب خود به خصوص کارت بانکی دقت لازم را داشته باشند و از سایت‌های معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیک اقدام به خرید نمایند. وی یاد آور شد: مردم فریب تبلیغات جعلی را نخورند و در صورت مشاهده صفحات جعلی، در قسمت گزارش‌های مردمی سایت پلیس فتا درج نمایید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، پلیس فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۰۰:۳۹ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
در دیوار آگهی کردیم .دقایقی بعد که هنوز آگهی منتشر نشده بود با شماره موبایل پیام آمد اگر ۲۰۰۰ تومان به سایت واریز نکنی آگهی ات حذف میشود . به محض واریز ۲۰۰۰ تومان توسط فرزندم، ۲۰۰ هزارتومان از کارت سرقت شد. در محله بعد هم ۲۰ هزار تومان سرقت کردند. چگونه است که هنوز آگهی منتشر نشده، هکر شماره ما را بدست آورده؟ آیا در سایت دیوار مشکلی وجود دارد؟
آخرین اخبار