شناسایی و انهدام باند فروش سکه و طلای تقلبی در نرماشیر

فرمانده انتظامی نرماشیر از دستگیری اعضای یک باند ۳ نفره فروش سکه و طلای تقلبی در عملیات پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

شناسایی و انهدام باند فروش سکه و طلای تقلبی در نرماشیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حسین یوسف آبادی، فرمانده انتظامی نرماشیر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه یک زوج جوان با جلب اعتماد و با ترفند فروش ۲۵ سکه طلا تقلبی در قالب عتیقه به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری و متواری شده اند، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه طی تحقیقات پلیس امنیت، هویت متهمان شناسائی و در ادامه مشخص شد متهمان منزل خود را در شهرستان بم فروخته و به مکانی دیگر نقل مکان کرده اند که در این راستا ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی باند ۳ نفره سارقان را در استان کرمان شناسایی کردند.

سرهنگ یوسف آبادی بیان داشت: در ادامه ماموران پلیس امنیت در یک عملیات ضربتی این باند کلاهبردار را در شهر کرمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها یک کیلو و ۱۰۰ گرم طلای تقلبی از نوع النگو، سکه، دستبند، سینه ریز و انگشتر به همراه تعدادی وسایل مربوط به جعل طلا و سکه‌های تقلبی کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو ایکس ۳۳ متعلق به این باند بیان داشت: متهمین به همراه اقلام مکشوفه به شهرستان نرماشیر منتقل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان افزود: افرادی که به این شیوه از آن‌ها کلاه برداری شده به پلیس امنیت عمومی شهرستان نرماشیر مراجعه کنند تا شکایت آن‌ها مورد رسیدگی قرار بگیرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار