ساماندهی میدان دام در کرمان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: راه اندازی میدان دام، اولویت اصلی کار این سازمان طی امسال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمود ایرانمنش مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت با توجه به نظر و تاکید شهردار کرمان، راه اندازی میدان دام در کرمان در اولویت‌های کاری این سازمان قرار گرفته است.

ایرانمنش گفت: کارشناسان این سازمان در حال پیگیری برای اخذ مجوز‌های لازم هستند که به زودی محل احداث این میدان مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

او هدف از اجرای این طرح را تسهیل دسترسی هم وطنان به مراکز عرضه دام، عرضه مقرون به صرفه دام، فروش دام بهداشتی و نظارت بر بهداشت دام، حذف واسطه‌ها و رفع نازیبایی‌های شهری به دلیل عدم ساماندهی این مراکز عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: میدان دام به امکانات لازم تجهیز و حداقل استاندارد‌های لازم نیز در آن دیده خواهد شد.

اکنون میدان دام در کرمان وجود ندارد و پراکندگی عرضه کنندگان دام در نقاط مختلف شهر به ویژه ابتدای جاده قدیم ماهان وجود دارد.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار