قانون ۹۰ به ۱۰ به یک شرط اجرایی می شود

قانون ۹۰ به ۱۰ در دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس به یک شرط اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس باید در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم بروند.

تقابل منصوریان و پرسپولیس با توجه به سابقه استقلالی سرمربی ذوب آهن می‌تواند جذابیت‌های خاصی داشته باشد. ذوبی‌ها برای صعود در جدول رده بندی نیاز به کسب امتیاز از مصاف با سرخپوشان پایتخت دارند. از سویی دیگر جایگاه گابریل کالدرون هم در پرسپولیس مستحکم نیست و برای ماندنی شدن باید ۳ امتیاز را کسب کند.

باشگاه ذوب آهن با توجه به امتیاز میزبانی اعلام کرد قصد دارند قانون ۹۰ به ۱۰ را برای تماشاگران اجرا کنند و در واقع ۹۰ درصد جایگاه تماشاگران به هواداران ذوب آهن اختصاص یابد. البته این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که تماشاگران ذوب آهن ۹۰ درصد ظرفیت خودشان را پر کنند و در غیر این صورت تماشاگران پرسپولیس می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

این قانون تا حدودی در فوتبال ایران اجرا می‌شود و مدیران پرسپولیس نیز از سازمان لیگ خواسته اند تا اگر جایگاه خالی در اصفهان بود، هواداران این تیم وارد ورزشگاه شوند.

همچنین برای این بازی، سرخ‌پوشان فردا تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهند کرد تا آماده بازی شوند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دیدار شاگردان کالدرون و منصوریان، ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

تقابل پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار