دادرس: اظهارات انصاری‌فرد کم لطفی و بی انصافی است/ ما می‌توانیم ۳ ماه از محرومیت بلبلی را تعلیق کنیم

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بی انصافی است و به نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری اظهار کرد: این مراسم چندین سال است شکل گرفته و به لطف خدا همیشه باشکوه بوده است. امیدوارم مردم قدر شناس ما با رفتار بزرگان ورزش از جمله پرویز دهداری آشنا شوند که این نابسمانی‌ها و ناهنجاری‌هایی که در فوتبال شکل گرفته است یک مقدار فروکش کند.


بیشتر بخوانید: مشاور مدیرعامل استقلال به صحبت‌های انصاری فرد واکنش نشان داد


دادرس درباره اظهارات انصاری فرد مبنی بر اینکه آرای فدراسیون فوتبال ناعادلانه است و مانع قهرمانی پرسپولیس می‌شوند، گفت: اظهارات انصاری فرد کم لطفی و بی انصافی است و به نوعی فرار رو به جلو محسوب می‌شود. تیم‌های استقلال و پرسپولیس مثل آمریکایی‌ها رفتار می‌کنند و قدرت اقتصادی ندارند، اما از لحاظ هواداری پرشور و قدرتمند هستند. هواداران سرخابی تحت تاثیر اظهارات این آقایان قرار می‌گیرند و هجمه و فشار بر روی کمیته‌های انضباطی و سایر مراجع قضایی فدراسیون وارد می‌کنند.

خلیل زاده بلد نبود اعتراضش را مطرح کند

او افزود: بازیکنی که خلاف کرده است باید مجازات شود. به هر حال کجای دنیا علیه احکام قضایی موضع می‌گیرند و آرای صادر شده به نفع پرسپولیس صادر شده است. افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس ۵ سال از فوتبال محروم بود، اما ما به پرونده اش نگاه کرده و گفتیم حقش این مقدار محرومیت نیست و تبرئه اش کردیم. شجاع خلیل زاده بلد نبود به چه صورت در مراسم جعفر کاشانی اعتراض کند و به او گفتم که می‌تواند درخواست تعلیق یک جلسه محرومیتش را بدهد و او اعتراض به این حکم را به روز‌های آخر موکول کرد. همچنین ما جلسه گذاشتیم و محرومیتش را تعلیق کردیم و او بازی کرد.

اظهارات انصاری فرد بوی صداقت نداشت

دادرس گفت: انصاری فرد می‌گوید از ذهن مربی تیمش خارج شده بود که از خلیل زاده می‌تواند استفاده کند یا نه! البته نباید آرای کمیته‌های انضباطی و اخلاق را زیر سئوال ببرند و از مدیرعامل پرسپولیس توقع داریم که اظهارات ناعادلانه را در برنامه‌ای که میلیون‌ها تماشاچی دارد مطرح نکند. اظهارات شب گذشته انصاری فرد یک مقدار بوی صداقت نداشت، اما ما صادقانه با آن‌ها رفتار می‌کنیم.

عضو کمیته استیناف درباره اظهارات مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر تبعیض آرای مراجع قضایی فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها اظهار کرد: آن‌ها تشخیص می‌دهند که تبعیض وجود دارد و هر پرونده موضوع خاص خود را دارد و انصاری فرد نمونه این تبعیض‌ها را نزد ما بیاورد و در خدمتشان هستیم. چرا آن موقع که بازیکن پرسپولیس به کلمن لگد زد و محروم نشد مسئولان این تیم تشکر نکردند. شجاع خلیل زاده پسر دوست داشتنی و مهربانی است. به هر حال گزارشی از سوی داور در مورد رفتار خلیل زاده دریافت نکردیم، اما یکی از اعضای کمیته انضباطی رفتار خلیل زاده را رصد کرد و براساس گزارش ارائه شده این بازیکن محروم شد. در هیچ دنیا جوابگوی آرای صادر شده نیستند، اما ما در ایران به فوتبالیست‌ها احترام می‌گذاریم و با دعوت از آن‌ها می‌گذاریم تا از حق خود دفاع کنند. ما نباید تاوان رفتار‌های نادرست بازیکنان را بدهیم وهر تیمی می‌گوید این مسائل مهندسی شده است و تیم‌های مطرح فرار رو به جلو می‌کنند. برخی از مسئولان باشگاه‌ها رفتار مدیریتی خود را درست کنند و راحت تهمت نزنند.

دادرس درباره پرونده محمد بلبلی گفت: من به بلبلی گفتم که به کمیته انضباطی برود و از مسئولان بپرسد که تاریخ اجرای حکم چه زمانی است و او از زمان اجرای حکم ۶ ماه محروم است. به هر حال اگر ۳ ماه محرومیتش را بلبلی سپری کرده باشد ما می‌توانیم ۳ ماده باقی مانده را تعلیق کنیم و راهکار قانونی را به او یاد دادیم. انصاری فرد می‌گوید رفتار شجاع خلیل زاده را عارف غلامی بازیکن استقلال هم انجام داد و اگر به این موضوع معترض است از راه‌های قانونی اقدام کند. بلبلی امروز مصاحبه کرده است که بهتر بود می‌گذاشت حکم صادر شود و بعد این کار را انجام می‌داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار