انصاری فرد:محرومیت کالدرون آخرین نمونه اجحاف علیه پرطرفدارترین تیم آسیا بود/ نمی‌دانیم چه کسی علیه پرسپولیس حکم می‌دهد/ دنبال تخفیف گرفتن از برانکو نیستیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حدود ۹ محرومیت داشته ایم که در خیلی از موارد مستحق نبودیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد درباره گلایه‌های گابریل کالدرون نسبت به دریافت نکردن مطالبات خودش و بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: من حق را به کالدرون می‌دهم چراکه متاسفانه آن مبلغی که باید تاکنون به او پرداخت می‌شد پرداخت نکرده ایم. تاکنون ۱۲ تا ۱۳ درصد قرارداد بازیکنان را داده ایم و مقداری هم به مربیان پرداخت کرده ایم. انشالله تا قبل بازی با نفت مسجد سلیمان به تعهدات مان عمل خواهیم کرد.

محرومیت کالدرون آخرین نمونه اجحاف علیه پرسپولیس بود

انصاری فرد درباره محرومیت یک جلسه‌ای کالدرون گفت: این محرومیت نمونه آخر اجحاف علیه پرسپولیس بود. من گفتم کالدرون به هیچ وجه علیه استقلال یا هیچ تیمی دیگری حرف نزده و تنها گفته است من نسبت به داوری ایراد می‌گیرم و علاقه دارم نتیجه بازی در زمین مشخص شود.

۷۵ هزار دلار به کالدرون پول داده ایم، اما دستیارانش پول زیادی نگرفته اند

او درباره میزان دریافتی سرمربی آرژانتینی پرسپولیس و دستیارانش گفت: تاکنون ۷۵ هزار دلار به کالدرون داده ایم، اما پول زیادی به دستیارانش پرداخت نکرده ایم. البته انشالله تا قبل از بازی با نفت به آن‌ها هم مبلغی پرداخت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: درآمد روزانه پرسپولیس از همکاری با حامی مالی جدید


قرارداد حامی مالی مان را قبل بازی با نفت مسجد سلیمان رونمایی می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره زمان رونمایی از حامی مالی این باشگاه اظهار داشت: قراردادمان را امضاء کرده ایم و تا قبل از این بازی آن را رونمایی می‌کنیم. پس از این اتفاق درآمدزایی مان روزانه می‌شود و مشکلات مالی آن کاهش خواهد یافت.

پس از قرارداد با حامی مالی جدید، درآمد روزانه کسب می‌کنیم

او درباره حامی مالی مشترک پرسپولیس و استقلال گفت: این قرارداد همچنان جریان دارد و بدون مشکل همکاری می‌کنیم. با یک سامانه اقتصادی دیگر هم قرارداد بسته ایم و از این طریق می‌توانیم درآمد روزانه به دست بیاوریم. انشالله با رقم خوردن این اتفاق‌های خوب، مشکلات مالی مان کم می‌شود.


بیشتر بخوانید: مبلغ دریافتی کالدرون از پرسپولیس مشخص شد/ شارژ مالی سرخپوشان پیش از مصاف با نفت مسجد سلیمان


بشار رسن مشکلی ندارد

انصاری فرد درباره نقل قول منتشر شده از سوی بشار رسن مبنی بر اینکه اگر قراردادش را دریافت نکند از این تیم جدا می‌شود، بیان کرد: با بشار و مدیربرنامه اش صحبت کردیم و او مشکلی ندارد. این بازیکن هم دریافتی کمی داشته، اما به زودی به بشار هم پول می‌دهیم.

امروز درباره فهرست بازیکنان مدنظر کالدرون تشکیل جلسه می‌دهیم

او درباره احتمال فسخ قرارداد جونیور براندائو تا قبل از اتمام نیم فصل اول لیگ گفت: کالدون درخواست جذب یک مهاجم و یک هافبک داده و امروز (سه شنبه) جلسه‌ای درباره فهرست بازیکنان مدنظر با او برگزار می‌کنیم. فیلم بازی و سوابق برخی گزینه‌ها را در اختیار کالدرون و دستیارانش قرار می‌دهیم تا پس از انتخاب سرمربی تیم بتوانیم این بازیکنان را در نیم فصل جذب کنیم.

باید ببینیم کالدرون به جز براندائو چه بازیکنان دیگری را در فهرست مازاد قرار می‌دهد

انصاری فرد افزود: تاکنون درباره قرار گرفتن براندائو در فهرست مازاد تصمیم نگرفته ایم و باید ببینیم کالدرون به جز او می‌خواهد چه بازیکنانی را از فهرست تیم خارج کند. پس از جلسه مان کالدرون در روز‌های آتی نظر خود را درباره بازیکنان ورودی و خروجی اعلام خواهد کرد و ما طبق نظر سرمربی تیم کار‌ها را انجام می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:  انصاری فرد رقم دریافتی جونیور را اعلام کرد/ خاطرات دین محمدی از یورگن کلوب/ سریع‌ترین گل‌های تاریخ لیگ برتر


جونیور ۱۵۰ هزار دلار از پرسپولیس پول گرفته است

او درباره پیگیری هایش نسبت به نحوه انتقال جونیور به پرسپولیس گفت: فهرست پرسولیس با خرید براندائو پر شد و اکنون نمی‌توانیم کار خاصی انجام بدهیم، اما انشالله در نیم فصل که اختیار باشگاه دست ما است، بتوانیم کار خاصی را انجام بدهیم. جونیور تاکنون ۱۵۰ هزار دلار دریافت کرده، اما اگر کالدرون با جدایی اش موافقت کند، جلسه‌ای با مدیر برنامه‌های او برگزار کرده و درباره بازگشت او به تیم لودوگورتس بلغارستان تصمیم گیری می‌کنیم.

برخی تیم‌ها ۱۱ بازی شان در تعطیلات برگزار می‌شود، اما پرسولیس ۲ بازی

انصاری فرد درباره دلخوری اش از آرای کمیته انضباطی علیه تیم پرسپولیس بیان کرد: از زمان حضورم در پرسپولیس با برخی مشکلات اساسی مانند برنامه بازی‌ها مواجه هستیم. برخی تیم‌ها ۱۱ بازی شان در نیم فصل روز‌های تعطیل هفته برگزار می‌شود، اما پرسپولیس تنها در ۲ روز تعطیل بازی دارد. من بار‌ها به سعید فتاحی گفتم این موضوع اجحاف در حق ما است، اما او گردن نگرفته و می‌گفت چنین چیزی نیست. اما با نگاهی به زمان بازی‌ها متوجه می‌شوید حق با پرسپولیس است.

مستحق خیلی از محرومیت‌ها نبودیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: مورد بعدی بحث آرای کمیته انضباطی است. حدود ۹ محرومیت داشته ایم که در خیلی از موارد مستحق نبودیم. به صورت مثال شجاع خلیل زاده در شرایطی محروم شد که گزارش ناظر و داور بازی دال بر محرومیت او نبود. با وجود ارائه دفاعیات از سوی شجاع خلیل زاده و معاون حقوقی باشگاه در جلسه کمیته انضباطی و در شرایطی که این کمیته و همچنین کمیته استیناف مدرکی علیه شجاع نداشتند، او ۲ جلسه محروم شد. برای فرشاد احمدزاده هم چنین اتفاقی رخ داد و ما خیلی اعتراض کردیم.


بیشتر بخوانید:  فرصت کم پرسپولیس برای راضی کردن کالدرون


فردی می‌گفت از بالا گفته اند باید محرومیت پرسپولیس را اعمال کنیم

او ادامه داد: حتی به فردی که نمی‌خواهم نامش را بیاورم اعتراض کردم که او گفت از بالا به ما گفته اند باید محرومیت‌های پرسپولیس اعمال شود. این حرف درست نبود و به همین دلیل بار‌ها و حتی روز گذشته به مهدی تاج گلایه کردم.

حسن زاده گفت ۴۰ روز است به فدراسیون نرفته ام و نمی‌دانیم چه کسی علیه پرسپولیس حکم می‌دهد

او درباره اینکه با توجه به استعفاء اسماعیل حسن زاده از ریاست کمیته انضباطی چه کسی علیه کالدرون حکم داده است، گفت: من نفهمیدم چه کسی حکم داده است. روز یکشنبه بین من و حسن زاده پیامک‌هایی رد و بدل شده و گلایه‌های هر ۲ طرف مطرح شد. به حسن زاده گفتم درحالیکه من به تازگی مدیرعامل پرسپولیس شده بودم احکامی را به ناحق علیه باشگاه ما صادر کردید که حسن زاده هم گفت من حدود ۴۰ روز است به فدراسیون نمی‌روم. گفتم وقتی به فدراسیون نرفتی پس چه کسی چنین احکامی صادر می‌کند؟

نباید در حق پرطرفدارترین تیم آسیا اجحاف شود

انصاری فرد تصریح کرد: پس از گلایه هایم به تاج او گفت موضوع را بررسی می‌کند و انشالله در آینده این اتفاق‌ها برای پرسپولیس نیفتد. در حق پرسپولیس اجحاف شد و انتظار داریم در حق تیمی که پرطرفدارترین تیم آسیا است اینگونه اجحاف نشود. همه تماشاگران را برای حضور در ورزشگاه‌ها تشویق می‌کنند، اما همه می‌خواهند هواداران پرسپولیس را برانند. به نظر من عدالت در فدراسیون فوتبال اجرا نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: خرید شِن دغدغه کالدرون در پرسپولیس


امیدواریم تاج این مسائل را جدی‌تر پیگیری کند

مدیرعامل پرسپولیس گفت: از تاج و مسئولان رده بالای فدراسیون انتظار رسیدگی داریم. صادقانه می‌گویم برخی مواقع نمی‌توانیم جواب هواداران مان را بدهیم و آن‌ها گلایه می‌کنند چرا با این مسائل جدی‌تر برخورد نمی‌کنیم. درحالیکه هر روز مواضع و حقوق پرسپولیس را پیگیری کرده و اعتراض می‌کنیم. امیدواریم تاج هم جدی‌تر عمل کرده و حق پرسپولیس را بدهد تا دیگر شاهد ادعای برخی افراد مبنی بر مهندسی شدن قهرمانی پرسپولیس نباشیم.

 

به هیچ وجه دنبال تخفیف گرفتن از برانکو نیستیم، اما می‌خواهیم با او توافق کنیم

او درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس بیان کرد: با برانکو توافق خواهیم کرد و اینکه می‌گویند پرسپولیس دنبال تخفیف گرفتن از برانکو است درست نیست. دنبال چنین برنامه‌ای نیستیم. در این پرونده ۲ بحث وجود دارد. حق و حقوق برانکو و حق و حقوق پرسپولیس. از برانکو انتظار داریم در فضایی دوستانه جلسه‌ای برگزار شود و نسبت به این مسائل به جمع بندی برسیم. این موضوع در آینده‌ای نزدیک رقم می‌خورد.

انتهای پیام/ 

اظهارات انصاری فرد در خصوص مسائل مختلف در پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۳۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
ماشالا اقای انصاری فرد .

یه مهاجم درجه یک با یه بازیساز خوب بگبری کسی این تیم رو دیگه نمیتونه ببره
رامین هم برا فصل بعد برا دفاع راست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۳۶ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
فعلا اجحاف در حق تیم پرسپولیس شده که مربی بی دانش همانند کالدرون دارد. من تا به حال هیچ عملکردی مثبت از کالدرون در تاکتیک تیم ندیده ام. نتایج یا شانسی بوده یا حرفه ای گری بازیکنان. تیمی که امیری و ترابی و سید و کنعانی و نادری و علیپور و عالیشاه را داشته باشد معلوم هست اگر هم تاکتیک هم نداشته باشد روی خلاقیت اینها یا برنده است یا حداقل بد شکست نمیخورد. باخت مقابل تراکتور و سپاهان و پدیده نمونه بارز عدم عملکرد مثبت کالدرون است. بین کالدرون و جونیور هیچ فرقی در موثر بودن در تیم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
اسقلال تیم 2 ستاره برطرفدارترین تیم ایران واسیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
رو که نیست!
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
تو این وضع نابسامانی چرا الکی دلار مملکت رو هدر میدین مثلا کالدرون و دستیار خارجی چه گلی به سرمون زدن دست از این خارجی بازی بردارین شاید به خاطر رانتی که خارجی براتون میارن عاشقشون شدین....
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
تو این وضع نابسامانی چرا الکی دلار مملکت رو هدر میدین مثلا کالدرون و دستیار خارجی چه گلی به سرمون زدن دست از این خارجی بازی بردارین شاید به خاطر رانتی که خارجی براتون میارن عاشقشون شدین....
Iran (Islamic Republic of)
مهدی حق...
۰۹:۴۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
متاسفم به مافیا فوتبال.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
از روزی که اومده پرسپولیس فقط اجحاف اجحاف آره شما خوبین
دیگه چندتا باید مصاحبه علیه بقیه میکرد تا محروم میشد یک جلسه کمترین محرومیت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
پرظرفدارترین تیم آسیا رو خوب اومدی..ولی حالا که کی به کیه یه دفعه میگفتی پرطرفدارترین تیم کهکشان شمسی!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
پرظرفدارترین تیم آسیا رو خوب اومدی..ولی حالا که کی به کیه یه دفعه میگفتی پرطرفدارترین تیم کهکشان شمسی!!!!
آخرین اخبار