بزیک: پرسپولیس قرعه آسانی ندارد/ آینده روشنی برای پرسپولیس پیشبینی می‌کنم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اسکلت تیم برانکو حفظ شده و اگر کالدرون و بازیکنان به شناخت بهتری از یکدیگر برسند، پرسپولیس نتایج خوبی می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ادموند بزیک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص قرعه کشی جام حذفی اظهار داشت:استقلال و سپاهان از تیم‌های مدعی این فصل هستند و در لیگ  هم بازی جذابی برگزار کردند. امیدوارم بازی آن ها در جام حذفی هم جذاب باشد.   شاید خیلی‌ها فکر کنند به پرسپولیس قرعه آسانی خورده، اما این طور نیست و تیم‌هایی که در دسته‌های پایین‌تر بازی می‌کنند، چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توانشان بازی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: استقلال میزبان سپاهان شد/ پرسپولیس به مصاف حریف لیگ یکی می‌رود


بزیک درباره شرایط پرسپولیس گفت: کالدرون تفکر جدیدی به پرسپولیس آورده و زمان می‌برد تا تیم به روز‌های خوبش برگردد. البته پرسپولیس ضعف‌هایی دارد که باید هر چه زودتر برطرف شود، اما من آینده خوبی برای تیم پیشبینی می‌کنم، زیرا اسکلت تیم برانکو حفظ شده و اگر کالدرون و بازیکنان به شناخت بهتری از یکدیگر برسند، تیم نتایج خوبی می‌گیرد.  

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به این که قرعه پرسپولیس و استقلال را برداشته و این قرعه به نفع تیمش و به ضرر استقلال بود گفت: آخرین نفری بودم که به مراسم رسیدم و این اتفاق شانسی بود. شاید بتوان گفت شانس خوب ما و شانس بد استقلال.


بیشتر بخوانید: دین محمدی: امیدوارم بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی هم جذاب باشد/ باشگاه نباید پیشکسوتان را فراموش کند


او در خصوص مسافرکشی شفقتیان بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی  که گفته بود برای ۱۰۰ هزار تومان از باشگاه پیشکسوتان درخواست کمک کرده بود، اما با پاسخ منفی مواجه شده اظهار داشت: به اعتقاد من این مسئله فقط به پرسپولیس محدود نمی‌شود و در ایران به پیشکسوتان اهمیت نمی‌دهند و این موضوع را یک بچه ۵، ۶ ساله هم می‌داند. ۶، ۷ سالی می‌شود که فوتبال را کنار گذاشتم و خیلی‌ها من را نمی‌شناسند،   شفقتیان نیز ۲۰ سال است که از فوتبال خداحافظی کرده است. به هر حال باید دنبال راهکار‌هایی باشیم تا نسل جدید با پیشکسوتان آشنا شود و به پیشکسوتان بها داده شود. البته از شنیدن این موضوع خیلی تعجب کردم، زیرا باشگاه پیشکسوتان حامی خوبی برای پیشکسوتان است و نهادی پویا است که به پیشکسوتان کمک می‌کند.  

بزیک افزود: مطمئن باشید پروین و دیگر پیشکسوتانی که در باشگاه حضور دارند، برای مشکل شفقتیان راه حلی پیدا خواهند کرد.  

انتهای پیام/ 

اظهارات پیشکسوت پرسپولیس در حاشیه مراسم قرعه کشی جام حذفی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار