روایت اشک‌های نیمه‌شب امام خمینی(ره) در بیان رهبر انقلاب

بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب را در خصوص شخصیت معنوی و متعالی حضرت امام خمینی(ره) می‌خوانید.

روایت اشک‌های نیمه‌شب امام خمینی(ره) در بیان رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان قلبی عمیق و تقوای مثال‌زدنی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رضوان اللّه تعالی علیه)، از ایشان چنان شخصیت والا و متعالی‌ای ساخته بود که در سده اخیر کمتر کسانی در جهان اسلام را می‌توان همچون بنیانگذار انقلاب در ایمان و عمل نام برد.


بیشتر بخوانید: بیانات امام خمینی (ره) در خصوص لزوم وحدت بین اهل سنت و شیعیان + تصویرنوشته


در ادامه بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شخصیت معنوی و متعالی حضرت امام خمینی(ره) را با عنوان "روایت اشک‌های نیمه‌شب امام خمینی(ره) " می‌خوانید.

بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با طلاب خارجی حوزه‌ علمیه‌ قم در سال ۸۹:

"یک علت اینکه امام بزرگوار ما یک کلمه‌اش در این فضای عظیم عمومی کشور، در شدت و محنت، در همه‌ حالات اثر شگفت‌آوری میگذاشت، معنویت او بود، صفای باطن او بود، ارتباط و اتصال او به خدا بود، اشک‌های نیمه شب او بود. فرزند امام - مرحوم حاج سید احمد - همان وقت در زمان حیات امام به من گفت: نیمه شب که امام بلند می‌شود، از بس گریه می‌کند، این دستمال‌های معمولی برای پاک کردن اشکش کفاف نمی‌دهد؛ مجبور است اشک چشمش را با حوله پاک کند؛ اینقدر اشک می‌ریزد. آن مرد پولادین، آن مردی که حوادث و لطماتی به سمت او سرازیر می‌شد که یک ملت را تکان می‌داد و او را تکان نمی‌داد، آن مردی که عظمت و هیمنه‌ قدرت‌های جهانی در نظر او هیچ و پوچ بود، آن مرد در مقابل عظمت الهی، در حال دعا و استغاثه، آنجور اشک می‌ریخت."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.