اجاره سالانه عرصه مسکن مهر ۲۰۰ هزار تومان است

مقام مسئول شرکت عمران پردیس اجاره سالانه عرصه مسکن مهر ۹۹ ساله را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت:‌ بر اساس قانون هرسال ۵ درصد به این مبلغ افزوده می‌شود.

اجاره سالانه عرصه مسکن مهر ۲۰۰ هزار تومان استبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن حضرتی مقام مسئول شرکت عمران پردیس درباره آخرین وضعیت فروش عرصه مساکن مهر شهر جدید پردیس اظهار کرد‌: تاکنون عرصه حدود ۱۲۰۰۰ واحد مسکن مهر پردیس به مردم واگذار شده است.

وی با یادآوری این‌که به طور معمول در ماه‌های محرم و صفر تقاضای برای خرید عرصه کاهش می‌یابد، ادامه داد: چند روزی است که مراجعه برای خرید عرصه واحد‌های مسکن مهر افزایش یافته است.

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس با تاکید بر این‌که خرید عرصه برای متقاضیان اول اختیاری است، تصریح کرد: خرید عرصه البته برای افرادی که مسکن مهر را برای سرمایه‌گذاری و به تعداد خریداری کرده‌اند، اجباری است.

حضرتی با تاکید بر این‌که خرید عرصه برای نفرات اول اختیاری و اجاره ۹۹ ساله است، گفت:‌اما برای افرای که بیش از یک واحد و بعضا تا ۲۰ واحد مسکن مهر را خریداری کرده‌اند، دولت و وزارت راه و شهرسازی هیچ تعهدی ندارد و باید عرصه آنرا خریداری کنند.

وی با بیان این‌که به دنبال اجباری کردن خرید عرصه توسط متقاضیان اول مسکن مهر نبوده و نیستیم به میزان اجراه سالانه این واحد‌ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر و بر اساس قیمت‌های سال ۹۷، اجاره سالانه عرصه واحد‌های مسکن مهر حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس اظهار کرد: میزان اجاره بر اساس ارزش منطقه‌ای محاسبه و دریافت می‌شود، به متقاضیان توصیه می‌کنیم اجاره را هر سال پرداخت کنند، چراکه سالانه ۵ درصد به آن افزوده خواهد شد و در صورت عدم پرداخت، مانند کسی که عوارض خودرو را پرداخت نکرده میزان اجاره عرصه افزایش می‌یابد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن مهر ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.