مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ آذر ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان باطری‌های دکل‌های مخابراتی در رشت / آتش سوزی در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه (۲۱ آذر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۲ سارق باطری‌های دکل‌های مخابراتی در رشت به دام پلیس افتادند

سرهنگ علی رمضانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: مرد و زنی جوان که با یک دستگاه خودرو در حال پرسه زنی اطراف یک دکل مخابراتی بودند در دام پلیس افتادند.

او با اشاره به کشف باطری دکل‌های مخابراتی، افزود: در بازرسی از خودروی سارقان ۸ عدد باطری فشارقوی دکل‌های مخابراتی کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: متهمان که مردی ۳۱ ساله و زنی ۲۱ ساله هستند به ۴ فقره سرقت باطری دکل‌های مخابراتی در شهرستان رشت و استان قم اعتراف کردند.

سرهنگ علی رمضانی با اشاره به اینکه، پس از استعلام مشخص شد مرد متهم تحت تعقیب قضائی است، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

آتش سوزی در رشت

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری رشت امروز گفت: یک خانه ویلایی و یک مغازه در کرد محله رشت آتش گرفت.

او افزود: ۳۸ آتش نشان با ۱۲ خودروی اطفائ حریق به محل حادثه در خیابان شهدا، کردمحله اعزام شدند و آتش را مهار کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با بیان اینکه، علت و میزان خسارت این حادثه در دست بررسی است، گفت: در این عملیات یکی از فرماندهان آتش نشان از ناحیه پا دچار ضرب دیدگی شد.

شهرام مومنی بر لزوم بیمه کردن واحد‌های مسکونی و تجاری تاکید و تصریح کرد: خانه و مغازه‌ای که در کرد محله رشت آتش گرفت بیمه آتش سوزی ندارد.

 

انتهای پیام / ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.