ریل گذاری خط راه آهن جلال آباد زرند

ریل گذاری خط فرعی ایستگاه جلال آباد تا کارخانه کنستانتره و گندله سازی فولاد ایرانیان امروز با حضور مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی آغاز شد.

ریل گذاری خط راه آهن جلال آباد زرندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مدیر پروژه‌های ریلی فولاد زرند ایرانیان گفت: هزینه اجرای زیرسازی این خط برای ساخت ۴۳ کیلومتر خط ریلی با هزینه ۴۵ میلیارد تومانی فولاد زرند ایرانیان به اتمام رسیده و از امروز عملیات ریل گذاری آن آغاز شد.

او افزود: با اتمام این خط ریلی امکان انتقال ۴ میلیون تن محصول کنستانتره و گندله و ۴ میلیون تن سنگ آهن فراهم می‌شود.

ارجونی مدیرکل راه آهن کرمان هزینه اجرای ریل گذاری این خط را ۱۴۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: خط ریلی ایستگاه جلال آباد تا کارخانه کنستانتره و گندله تا پایان خرداد ۹۹ به اتمام میرسد.

 رسولی مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی نیز از عملیات اجرایی اتصال ایستگاه راه آهن زرند به مجتمع فولاد زرند ایرانیان بازدید کرد.

او تاکید کرد: این خط ریلی به طول ۲۲ کیلومتر است که با توجه به ظرفیت فعلی کارخانه، ۱۲ کیلومتر آن در مرحله اول اجرایی می شود.

مدیر پروژه‌های ریل فولاد زرند ایرانیان گفت: زیرسازی این خط با هزینه افزون بر ۱۷ میلیارد تومان از طریق فولاد زرند به اتمام رسیده و کار ریل گذاری آناز طریق راه آهن با هزینه ۸۸ میلیارد تومان در حال انجام است.

مدیر کل راه آهن استان کرمان، پایان ریل گذاری این خط را پایان دی امسال اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار