اختتامیه جشنواره استانی «ابوذر» در همدان برگزار شد

اختتامیه پنجمین جشنواره استانی «ابوذر» با حضور پیشکسوتان رسانه همدان و تقدیر از برتر برگزیدگان در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

اختتامیه جشنواره استانی «ابوذر» در همدان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عباس محرمی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان در این مراسم با بیان اینکه مهمترین اتفاق پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل بسیج به فرمان راحل بود گفت: بسیج یک عامل بازدارنده برای تهدیدات دشمن است.

او به حضور فعال بسیج و مردم در دوران دفاع مقدس و فعالیت‌های آنان اشاره کرد و افزود: امروز در جنگ نرم حضور بسیج رسانه در مقابله تهدیداتی که کشور را مورد هدف قرار داده گسترده است.

محرمی با تأکید بر اینکه یکی از دلایل برگزاری جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» بروز توانمندی‌های رسانه‌ای استان همدان است بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در استان مغفول مانده بود که امیدواریم برای سال‌های آینده باب شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان در ادامه به برگزاری دو مرحله استانی و کشوری این جشنواره اشاره کرد و گفت: مرحله کشوری این جشنواره اوایل بهمن‌ماه برگزار می‌شود و آثار نفرات برگزیده در هر بخش به این مرحله ارسال خواهد شد.

او با بیان اینکه امیدوارم آثار استان همدان در رقابت کشوری رتبه کسب کند اضافه کرد: تعدادی از برگزیدگان این جشنواره در چند بخش شرکت کرده و حاز رتبه شدند.


در پایان مراسم از نفرات برتر اول تا سوم در هر بخش تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار