کلین شیت می‌خواهید؟ با رادوشوویچ تماس بگیرید!

گلر کروات در بازگشت دوباره به ترکیب سرخپوشان با نمایش ایده‌آلش، به چهارمین کلین شیت فصل دست یافت.

کلین شیت می‌خواهید؟ با رادوشوویچ تماس بگیرید!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بوژیدار رادوشوویچ انتخاب ویژه گابریل کالدرون برای دیدار مقابل سایپا بود؛ دروازه‌بانی که با توجه به گل به ثبت رسیده در نیمه اول این بازی تفاوت بزرگ بین دو تیم را نیز رقم زد؛ جایی که فلاح زاده با تجربه در درون دروازه سایپا خیلی زود کاخ آرزو‌های ابراهیم صادقی را خراب کرد و با گل عجیبی که روی ضربه آکروباتیک وحید امیری دریافت کرد، نارنجی‌پوشان را در مسیر شکست قرار داد.

رادوشوویچ، اما در چهارمین حضور خود در ترکیب اصلی بار دیگر مطمئن نشان داد و روی تک حملات حریف در قامت یک نجات دهنده بزرگ ظاهر شد؛ همانند اتفاقی که از او در آخرین دیداری که مقابل ذوب آهن دیده بودیم تا اکنون با ۴ بازی و چهار کلین شیت و چهار پیروزی، سهم بزرگی در حضور پرسپولیس در صدر جدول داشته باشد.

گلر کروات، اما حتی تصور چنین آماری را تا به اینجای فصل هم نمی‌کرد؛ چرا که در روز‌های آماده سازی تیم توسط گابریل کالدرون شایعات زیادی حول او مطرح شده بود و حتی تا یک قدمی کنار گذاشته شدن از لیست تیم نیز پیش رفت و ناگهان بازگشت.

رادوشوویچ چهارمین فصل حضورش در پرسپولیس را با حضور در اولین بازی این تیم مقابل پارس جنوبی و دستیابی به اولین پیروزی و اولین کلین شیت به پایان رساند. او در هفته بعد از آن نیز جای ثابتی در ترکیب اصلی به دست آورد و در جریان پیروزی تک گله تیمش مقابل نفت آبادان باز هم با نمایش دیدنی و چند سیو نجات بخش سهم خوبی در پیروزی داشته باشد.

گلر شماره ۴۴ پرسپولیس، اما با بدشانسی در تیمی حضور دارد که شماره یک آن دروازه‌بانی بی رقیب حتی در سطح آسیا است که برای رقابت بر سر عنوان مرد سال آسیا نامزد دو فصل اخیر بوده وگرنه با این عملکرد هرگز کسی نمی‌توانست تصور نیمکت نشینی او در هفته سوم را داشته باشد.

رادو، اما به نیمکت دوخته شد تا بار دیگر شانس دوباره‌ای برای خود بجوید و اعلام کنفدراسیون آسیا برای قرار گرفتن نام علیرضا بیرانوند در جمع سه کاندیدای مرد سال آسیا و حضور او در هنگ کنگ، بار دیگر او را به ترکیب اصلی رساند تا این بار در جدال حساس مقابل ذوب آهن در جمع ۱۱ نفر اصلی قرار گیرد.

اوج عملکرد بوژیدار هم در این بازی رقم خورد تا برخلاف تصورات بعد از مدت‌ها نیمکت نشینی همچنان با انگیزه و سرحال مانع از کمرنگ شدن امید‌های تیمش برای پیروزی شود.

بوژیدار در اصفهان مرد شماره یک پرسپولیس بود و بار‌ها با واکنش‌های خود تیمش را در مسیر پیروزی و کلین شیت حفظ کرد و بی جهت نبود که در پایان بازی با حضور روی تابلو‌های تبلیغاتی و کوبیدن مشت بر سینه‌اش فریاد می‌زد تا شاید بیشتر از یک گلر ذخیره دیده شود.

با نمایش بی نقص بوژیدار در اصفهان، او در هفته گذشته مقابل گل گهر سیرجان بار دیگر به نیمکت زنجیر شد و شاید اگر حوادث آخر بازی و گلی که روی اتفاق علیرضا بیرانوند دریافت نکرد و در رختکن به آن معترض شد نبود، بار دیگر باید نیمکت نشینی را تجربه می‌کرد، اما کالدرون در ادامه دیسیپلین خاص خود، تصمیم گرفت تا بوژیدار را پیشاپیش دیگر بازیکنان به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن اصلی به میدان بفرستد.

بازگشت بوژیدار با همان شماره ۴۴ معروف و جالب توجهش و انرژی فوق العاده‌ای که بعد از هر واکنش از خود نشان می‌داد باعث شد تا یک کلین شیت دیگر به نام او ثبت شود. او خصوصا روی ضربه سر عجیب آرمان رمضانی بالاتر از مدافعان پرسپولیس، با رفلکسی دیدنی یکی از واکنش‌های ویژه این هفته را به نام خود کرد تا بار دیگر در همان سناریوی چند هفته اخیرش، مشت‌ها را به سینه بکوبد و شاید در دل می‌گفت: کلین شیت می‌خواهید؟ به بوژیدار زنگ بزنید!

نمایش موفق او طی چهار بازی این فصل و دیسیپلین خاصی که کالدرون این روز‌ها دنبال می‌کند، شاید این بار باعث شود تا رقابت شماره ۱ و ۴۴ برخلاف فصول اخیر داغ‌تر از همیشه شود و او نگرانی بابت اینکه بعد از هر بار درخشش باید نیمکت‌نشین شماره یک ملی‌پوش ایران باشد، نداشته باشد. علیرضا بیرانوند اکنون در کنار بوژیدار رادوشوویچ بزرگترین سرمایه پرسپولیس محسوب می‌شوند، آن هم در فصلی که هر تیم شاید در بهترین شرایط خود یک گلر در قواره شماره یک داشته باشد.

کلین شیت می‌خواهید؟ با رادوشوویچ تماس بگیرید!

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد اسحاق حستم آقای رادو لطفن ایران بروید و دروازبان پرسپولیس نباشید
۱۲:۱۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
در وازبان پرسپولیس نیشد شما بدرد پرسپولیس نمی خورید وتمام لطفن بیراد رابیاورید لطفن لصفن
آخرین اخبار