شکایت کیفری و 12 میلیاردی از انصاری‌فرد!

در این گزارش نگاهی انداخته‌ایم به اخبار و حواشی باشگاه پرطرفدار پرسپولیس که در ادامه از نظر شما می‌گذرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، از باشگاه پرسپولیس باز هم اخبار عجیب به گوش می‌رسد. پرسپولیس بعد از شکست یک بر صفر صنعت نفت آبادان حالا خود را آماده نبرد با استقلال می‌کند و قطعا با توجه به برگزاری زودهنگام این بازی در لیگ برتر نمی‌توان انتظار بازی فوق‌العاده‌ای از دو تیم داشته باشیم. اما در آستانه دربی اخباری از باشگاه سرخ پایتخت به گوش می‌رسد که برخی از آن‌ها واقعا تعجب‌آور است. در این گزارش نگاهی انداخته‌ایم به اخبار و حواشی این باشگاه پرطرفدار که در ادامه از نظر شما می‌گذرد.

شکایت کیفری و 12 میلیاردی از انصاری‌فرد!

شکایت کیفری ریحان‌فیلم از انصاری‌فرد

حتما در جریان شکایت شرکت ریحان‌فیلم از باشگاه پرسپولیس هستید. شرکتی که با پرسپولیس بر سر بلیت‌فروشی این فصل بازی‌های تیم سرخ پایتخت قرارداد بست و مبلغی معادل ۷ میلیاردتومان هم به این باشگاه داد. بعدا پرسپولیس قرارداد فروش بلیت را با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی امضا کرد و همین مساله باعث شد ریحان‌فیلم از باشگاه پرسپولیس شکایت کند. البته خبر عجیب در این رابطه شکایت ریحان‌فیلم از شخص محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه است. این شرکت شکایت خود از انصاری‌فرد را کیفری کرده و خواستار دریافت ۷ میلیاردتومان خسارت و پنج میلیاردتومان غرامت شده است. حال چرا این شکایت از انصاری‌فرد مطرح شده و از ایرج عرب، مدیرعامل سابق پرسپولیس نشده، خود یک سوال است! به نظر می‌رسد اگر انصاری‌فرد با این شرکت به توافق نرسد، دچار دردسر بدی خواهد شد.

رد پای توسعه مبنا در پرونده بلیت‌فروشی؟

خبر عجیبی است، اما گفته می‌شود شرکت توسعه مبنا اسپانسر سابق پرسپولیس که گفته می‌شود مدتی قبل پس از قطع همکاری با پرسپولیس از این باشگاه شکایت کرده، با سرخ‌های تهرانی قراردادی جهت بلیت‌فروشی امضا کرده است. نمی‌دانیم این خبر چقدر درست است، اما گفته می‌شود این شرکت هم در کنار ریحان‌فیلم شکایتی را سر همین قرارداد بلیت‌فروشی امضا کرده است. باید دید آیا این خبر صحت دارد یا شایعه است.

احتمال تغییر در هیات‌مدیره

گفته می‌شود هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس به‌زودی شاهد تغییراتی خواهد بود. جعفر کاشانی، رئیس هیات‌مدیره به علت بیماری و عمل جراحی که انجام داده، فعلا قادر به شرکت در جلسات نیست و احتمال جدایی او از این جمع زیاد است. ایرج عرب منتظر دریافت حکم مدیرکلی یکی از ادارات کل ورزش و جوانان است و می‌گویند او هم می‌رود. درمورد رغبتی صحبتی نمی‌شود، اما طبق قانون خود وزارت ورزش، او نباید همزمان هم در هیات‌مدیره پرسپولیس باشد و هم در وزارت ورزش پست داشته باشد. شنیدیم هفته آینده در جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس بحث تغییرات در هیات‌مدیره مطرح خواهد شد. مدیران وزارت گفته بودند خبری از تغییرات در هیات‌مدیره نیست، اما ظاهرا خبری در راه است!

پاسخ برانکو به درخواست پرسپولیس

محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس طبق قولی که داده بود برای جلوگیری از شکایت برانکو با این مربی تماس گرفت. او طی نامه رسمی از برانکو خواست برای حل اختلافات طرفین اعلام آمادگی کند. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که وکیل برانکو به این نامه پاسخ داده و خواستار ارائه پیشنهاد‌های باشگاه پرسپولیس شده است. قرار است هیات‌مدیره پیشنهاد‌هایی را برای تسویه‌حساب برانکو و دستیارانش آماده کند تا به برانکو اعلام شود.

دردسر بعدی؛ بودیمیر!

ماریو بودیمیر، مهاجم فصل قبل پرسپولیس از این باشگاه شکایت کرده است. او به علت عدم‌دریافت بخش اصلی مبلغ قراردادش و عدم‌تمایل باشگاه به مذاکره و تمدید قرارداد او با پرسپولیس یکطرفه فسخ قرارداد کرد و راهی تیمی از کرواسی شد. حالا او شکایت کرده و قرار است به‌زودی نامه فیفا به دست باشگاه پرسپولیس برسد. طبق اطلاعات کسب‌شده  رقم طلب این بازیکن حدود ۶۰۰ هزار یورو معادل ۸/۷ میلیاردتومان است و باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان محکوم به پرداخت این رقم خواهد بود، مگر اینکه با بودیمیر توافق و مصالحه کند.

یک شرکت خارجی آماده پرداخت طلب کالدرون

پیش از این، از زبان محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اطلاع دادیم که سرخ‌ها درحال مذاکره با یک اسپانسر هستند که بتوانند به کمک این اسپانسر طلب یورویی کالدرون و دستیارانش و همچنین طلب برانکو و سایر خارجی‌ها را بدهند. حال شنیدیم این یک شرکت خارجی است که در ایران یک دفتر نمایندگی دارد و اعلام آمادگی کرده که به یورو حامی پرسپولیس باشد. به محض توافق و امضای قرارداد باشگاه با این اسپانسر ارز لازم برای پرداخت بدهی‌های پرسپولیس در اختیار این باشگاه قرار می‌گیرد.

جلسه برای تعیین میزان دقیق طلب فصل قبل سرخ‌پوشان رفت‌وآمد بازیکنان پرسپولیس به باشگاه زیاد شده. آن‌ها از فصل قبل طلب دارند و در تلاشند زودتر این طلب تعیین‌تکلیف شود.

بیشترین طلب هم برای بوژیدار رادوشوویچ و بشار رسن است. حال انصاری‌فرد دستور داده رقم دقیق این طلب‌ها توسط واحد مالی باشگاه مشخص شود تا برای پرداخت آن اقدام شود. شنیدیم انصاری‌فرد بعد از جلسه با بازیکنان با واحد مالی باشگاه جلسه داشته است.

منبع: روزنامه فرهیختگان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار