برای حمایت از استقلال به ورزشگاه رفتم/این تیم تنهاتر از همیشه است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما این روز‌ها تنهاتر از همیشه است و هیچکس نیست که به فریاد آن برسد. برای همین برای حمایت از آن به ورزشگاه رفتم.

برای حمایت از استقلال به ورزشگاه رفتم/این تیم تنهاتر از همیشه استبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزی که استقلال بدون مدیر، مربی، سرپرست در آخرین بازی از نیم فصل اول به میدان رفت و میهمانش شاهین بوشهر را با ۴ گل مغلوب کرد، تعدادی از پیشکسوتان این تیم به منظور حمایت از آن در ورزشگاه حضور یافته بودند. یکی از این پیشکسوتان، اکبر کارگرجم کاپیتان و ملی پوش سابق این تیم بود.

کارگرجم ابتدا در خصوص بازی اظهار داشت: تنها ایرادی که می‌توان به کار بچه‌ها در این بازی گرفت از هم گسیختگی در خط دفاعی بود. بچه‌های ما در دفاع کم حوصله و بی نظم بودند و این باعث شد تا مهاجمان شاهین چند بار صاحب موقعیت شده و یکبار هم به گل برسند. این اتفاق در بازی‌های حساس با تیم‌های قوی‌تر می‌تواند مشکل ساز باشد.

اما در فاز تهاجمی استقلال بهترین تیم ایران است. تاکتیک‌های متنوع و راه‌های رسیدن به دروازه حریف بزرگ‌ترین ویژگی استقلال در این فصل است.

وی افزود: بچه‌ها مقابل شاهین ۴ گل زدند و می‌بینیم هر کدام از این ۴ گل با استفاده از یک تاکتیک خاص بود و به جز این ۴ گل، بار‌ها هم روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردند. سال‌ها بود چنین بازی‌های چشم نوازی را از استقلال ندیده بودم.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص حضور در ورزشگاه آزادی گفت: تیم ما همیشه مظلوم بوده و این روز‌ها مظلوم‌تر و تنهاتر از همیشه است. نمی‌دانم چرا باید این تیم نه مدیرعامل داشته باشد، نه مربی، نه سرپرست و نه کسی که به دنبال حل مشکلاتش باشد. همه می‌خواهند از قِبل این تیم خودشان را مطرح کنند. من احساس کردم و تشخیص دادم در این روز‌های تنهایی باید بیشتر کنار تیم باشم. برای همین هم به تمرین رفتم و سری به بچه‌ها زدم و هم برای بازی به ورزشگاه رفتم تا مثل یک هوادار در کنار تیمی باشم که موهایم را در آن سپید کردم.

کارگرجم تاکید کرد: وزارت ورزش باید هرچه زودتر تکلیف این تیم را مشخص کند. هوادار استقلال دیگر نمی‌پذیرد تیمش با این شرایط کار را دنبال کند. نیم فصل اول تمام شد و اتفاقاتی که برای این تیم افتاد در دنیا بی سابقه است. متاسفانه با تیم ما کاری کردند که ساختارش در حد یک تیم محلی پایین بیاید.

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار