تجلیل از ۳۰ برگزارکننده جشنواره فیلم رشد در گیلان

از برگزارکنندگان جشنواره بین المللی فیلم رشد در گیلان تجلیل شد.

تجلیل از ۳۰ برگزارکننده جشنواره فیلم رشد در گیلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد امجدی، دبیر چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در گیلان گفت: از ۳۰ دست اندر کار و فعال چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در مراسم اختتامیه این جشنواره در گیلان قدردانی شده است.

او افزود: در این جشنواره بیش از ۵۴ فیلم با موضوعات علمی، فرهنگی و اجتماعی در ۲۲۰ مدرسه برای ۵۰ هزار دانش آموز به نمایش گذاشته شد.

فیاضی، معاون انتشارات و فناوری وزارت آموزش و پرورش هم با اشاره به اینکه جشنواره فیلم رشد از قدیمی‌ترین جشنوار ه‌های آموزشی کشور است، گفت: امسال ۳۱ فیلم برای دانش آموز کشور نمایش داده شد.

او هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شادابی، آشنایی با مسایل اجتماعی و همچنین ارتقای سطح علمی بین دانش آموزان اعلام کرد و افزود: پارسال برای ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در کشور فیلم‌های جشنواره رشد نمایش داده شد.

نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان هم برگزاری چنین جشنواره‌هایی را برای افزایش نشاط و شادابی و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان موثر دانست و گفت: نظام آموزشی کشور به دنبال رشد و بالندگی دانش آموزان است.

فیلم‌های جشنواره رشد از ۱۸ تا ۲۴ آذر در گیلان اکران شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.