نمایندگی متخلف خودرو نقره داغ شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از محکومیت میلیاردی یک نمایندگی خودرو در شیراز خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: با مراجعه فردی به تعزیرات و شکایت از یک نمایندگی خودرو، پرونده‌ای برای پیگیری موضوع در تعزیرات استان تشکیل شد.

او ادامه داد: شاکی در شکایت خود ادعا کرده بود که بخاطر عدم انجام خدمات گارانتی توسط نمایندگی مذکور، خودروی وی دچار خسارت شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از احضار مسئول نمایندگی به تعزیرات خبر داد و افزود: با توجه به کارشناسی‌های انجام شده بر روی خودرو، مشخص شد که این نمایندگی علی رغم تعهدات خود، خدمات گارانتی را در مورد این خودرو انجام نداده که این موضوع باعث خسارت یک میلیارد ریالی به شاکی شده است.

مبشری اضافه کرد: نهایتا با توجه به محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۲ میلیارد ریالی نمایندگی متخلف و پرداخت خسارت به میزان یک میلیارد ریال به شاکی صادر کرد.

او، رسیدگی به گزارشات دریافتی از سامانه ۱۳۵ را در اولویت بازرسی‌های تعزیرات برشمرد و بیان کرد: شکایات شهروندان به طور روزانه از این سامانه دریافت و از سوی گشت‌های مشترک مورد بررسی قرار گرفته و در صورت مشخص شدن تخلف پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل و به سرعت رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار