ارائه ۲۲ محصول استارتاپی توسط فن بازار منطقه‌ای خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: ۲۲ محصول استارتاپی در نمایشگاه هفته پژوهش، توسط فن بازار منطقه‌ای استان ارائه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی در بازدید از شرکت‌های فناور و استارتاپ‌ها در نمایشگاه هفته پژوهش، گفت: نمایشگاه امسال هفته پژوهش و فناوری، فرصت بسیار مطلوبی است تا ارتباط خوبی میان جامعه صنعتی، پژوهشگران و دستگاه‌های اجرایی برقرار شود.

او با بیان اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران حمایت مستمر از فن بازار‌ها و استارتاپ‌ها دارد، ادامه داد: حمایت از آن‌ها و همچنین رویداد‌های علمی جزو برنامه‌های اصلی بوده، زیرا استارتاپ‌ها نقش اساسی در رفع نیاز‌های صنایع را دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی با اشاره به هدف گذاری فن بازار منطقه‌ای در این نمایشگاه، گفت: هدف از این نمایشگاه برقراری ارتباط و اثر هم افزایی هرچه بیشتر بین واحد‌های صنعتی متقاضی پژوهش و فناوری با مرکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان که در فضای حدود ۲۵۰ متر با استقرار فن بازار منطقه‌ای خراسان رضوی به معرفی آخرین دستاورد شرکت‌های فن آور و دانش بنیان پرداخته شد و محصولات خود را برای محصول جدید صنعتگران به نمایش گذاشتند.

مهدی زاده مقدم افزود: امسال در مجموعه فن بازار منطقه ای، ۲۲ محصول استارتاپی ارائه شد که دارای قابلیت عرضه شدن صنعتی را دارند و می‌توانند واحد‌های صنعتی از آن‌ها استفاده کنند.

او تصریح کرد: امسال برای ارتباط موثر واحد‌های صنعتی با شرکت‌های فناور و دانش بنیان ۴۰۰ نشست B۲B و ۹ سمینار علمی و فناوری در غرفه فن بازار برگزار شد و همچنین ۷ تور صنعتی در قالب صنعتگران از محصولات فناور و استارتاپ‌ها بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی با بیان اینکه ۶ تفاهم نامه صنعتی سازی میان واحد‌های فناور و واحد‌های صنعتی منعقد شد، گفت: نمایشگاه امسال این نوید را داد که طرح‌های نوآور و فناور در سبد کالایی محصولات واحد‌های صنعتی قرار بگیرند و نیز پیوند مراکز علمی و پژوهشی با صاحبان صنایع عمیق‌تر شود.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.