سیستم صوتی پیکسل ۴ مورد بررسی قرار گرفت

سایت DxOMark سیستم صوتی پیکسل ۴ را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که گوگل خانواده پیکسل را خلق کرد به همه کاربران این گوشی قول داد بروزرسانی‌های سریع و زیادی برای آن عرضه کند. اکنون نسل چهارم این خانواده با نام پیکسل ۴ نیز تولید شده و گوگل نشان داده سر قول خود ایستاده است. پیکسل ۴ یکی از جدیدترین و بهترین گوشی‌های ساخته شده در سال ۲۰۱۹ است که توجه بسیاری از کاربران و طرفداران این برند را به خود جلب کرده است. به تازگی خبر‌های جدیدی از سری پیکسل ۴ منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای از آن به ما منتقل می‌کند.

سایت DxOMark  و بررسی سیستم صوتی گوشی جدید پیکسل

مدتی پیش بود که این گوشی در آزمایش DxOMark شرکت کرد تا قابلیت دوربین آن مورد بررسی قرار بگیرد. گوگل پیکسل ۴ پس از بررسی کامل دوربین، اکنون ارزیابی کاملی از قابلیت ضبط صدا و قابلیت پخش آن دارد که باز هم توسط DxOMark انجام گرفته است. این گوشی توانسته است در این بخش جایگاه پنجم را از آن خود کند که نسبت به مدل آن و رقبایش مقاوم خوبی است.

سیستم صوتی پیکسل ۴ مورد بررسی قرار گرفت


بیشتر بخوانید: فهرست کامل عناوین رونمایی شده در مراسم The Game Awards 2019


نمره نهایی که این گوشی موفق به کسب آن شده ۶۸ است که تنها کمی کمتر از امتیازی است که گوشی ROG Phone II ایسوس و آیفون ۱۱ پرو مکس اپل موفق به کسب آن شده‌اند. با این که پیکسل ۴ یک دستگاه کوچک است موفق به کسب امتیاز بسیار خوبی در بخش پخش صدا شده است. البته با این وجود منتقدان معتقدند هنوز هم این دستگاه با بهترین گوشی‌های این کلاس فاصله دارد و بسیار می‌توان بیشتر روی آن کار کرد تا نتیجه بهتری گرفت.

هنگامی که با پیکسل ۴ فیلمبرداری می‌کنیم، تصویر خروجی بسیار منسجم است و هیچ تحریف و تغییری در فایل خروجی ایجاد نمی‌شود و برای این مسئله باید این گوشی را مورد تحسین قرار داد. اما صدای ضبط شده در فیلم توسط این دستگاه کمی مشکل دارد، زیرا صدا‌های پس زمینه کمی غیرطبیعی هستند و صدای اصلی نیز به اندازه کافی خوب نیست.

در آخر باید بگوییم که DxOMark به طور کلی گفته است که این دستگاه برای کاربران عمومی گزینه خوبی است و می‌تواند نتایج مورد انتظار را ارائه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار