شیخ نبیل قاووق: توطئه‌های آمریکا در لبنان برملا شده است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله اعلام کرد: اهداف و شیوه‌های اجرای نقشه آمریکا در لبنان برملا شده و بنابراین طبیعی است که در برابر طرح‌های آمریکا بایستیم.

شیخ نبیل قاووق: توطئه‌های آمریکا در لبنان برملا شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: «توطئه و دست آمریکا در لبنان برملا و رو شده و طبیعی است که ما آشکارا دربرابر آن می‌ایستیم.» وی معتقد است عبور از این مرحله دشوار غیرممکن نیست و این فرصت وجود دارد و درمان ممکن خواهد بود.

قاووق تصریح کرد حزب الله به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد و همه احزاب و جناح‌ها برای نجات لبنان، آینده آن و آینده لبنانی‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند. وی هشدار دارد در صورت فروپاشی کشور همه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت و آسیب خواهند دید، و اگر لیره لبنان و نهاد‌های کشور سقوط کنند لبنان به یک مصیب دچار خواهد شد.

این مقام حزب الله سفر دیوید هیل (معاون سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا) به بیروت را سفری شوم و با قصد سم‌پاشی توصیف کرد، چون هیئت آمریکایی در پی تحریک لبنانی‌ها علیه همدیگر، شعله ور کردن آتش فتنه داخلی و تضعیف قدرت لبنان در برابر دشمن اسرائیل است.

شیخ نبیل قاووق افزود حزب الله از اینکه مواضع آمریکا واقعیت طرح و نقشه و گروکشی‌های این کشور را در لبنان فاش کرده، خرسند است. نبیل قاووق اظهار داشت آمریکا که ۳۰ سال تحریم‌ها بر ضد حزب الله را تجربه کرده، هرگزموفق نخواهد بود و با تمام یاس و ناامیدی به اعمال تحریم‌های متنوع چه از طریق افراد، نهاد‌ها و یا لبنانی‌ها به طور عام متوسل می‌شود. وی تاکید کرد این تحریم‌ها نشان از دشمنی آشکار و علنی علیه حاکمیت، کرامت و منافع همه لبنانی‌هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار