گفت‌و‌گوی صمیمی واعظی با ایرانیان مقیم مالزی

رئیس دفتر رئیس جمهور در پی دستور رئیس جمهور برای جمع بندی مشکلات ایرانیان مقیم مالزی و حل مشکلات آنان، بلافاصله در نشست دانشجویان، اساتید و فعالان اقتصادی مقیم مالزی حضور یافت.

گفت و‌گوی صمیمی واعظی با ایرانیان مقیم مالزیبه گزارش حوزه دولت سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پی دستور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برای جمع بندی مشکلات ایرانیان مقیم مالزی و حل مشکلات آنان، بلافاصله در نشست دانشجویان، اساتید و فعالان اقتصادی مقیم مالزی حضور یافت و با آنان با هدف رسیدن به راهکاری برای حل مشکلاتشان گفت و گو و تبادل نظر کرد.

در دیدار صمیمی ایرانیان مقیم مالزی با رئیس جمهور که روز چهارشنبه در کوالالامپور برگزار شد، سه نفر به نمایندگی از اساتید دانشگاهی، دانشجویان و بازرگانان و فعالان اقتصادی ایرانی طی سخنانی به بیان‌ مشکلات و‌ مسائل خود پرداخته و خواستار حل انها شدند که روحانی در پاسخ از وزیر امور خارجه و رییس دفتر خود خواست موضوعات مطروحه را بررسی و برای رفع آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

بلافاصله پس از پایان این دیدار، محمود واعظی با حضور در جمع ایرانیان و شنیدن مطالب مطرح شده ، برای رفع این مشکلات قول مساعد داد و‌تاکید کرد که اقدامات لازم در اسرع وقت انجام خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: دیدار رئیس جمهور کشورمان با ایرانیان مقیم مالزی + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار