قم ایستگاه بعدی کیک های آلوده/کیک های آلوده به قرص به قم هم رسید

بعد از پیدا شدن قرص در کیک و کلوچه در برخی از استان های کشور، یک شهروند قمی از کشف قرص در کیک خریداری شده از یکی از فروشگاه های قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بعد از پیدا شدن قرص در کیک و کلوچه در برخی از استان های کشور، یک شهروند قمی از کشف قرص در کیک خریداری شده از یکی از فروشگاه های قم خبر داد.

کارشناس مرکز بهداشت قم در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان قم با تایید این خبر افزود: یکی ازشهروندان قمی  با ارسال  تصویر کیک خریداری شده  که در آن قرص مشاهده می شد از پخش کیک های آلوده در قم پرده برداشت و مراتب را به مراجع انتظامی اطلاع داده است.

او عنوان کرد:بلافاصله نیروهای انتظامی به فروشگاه یاد شده اعزام شدند و فروشنده را با تشکیل پرونده تخلف به مقامات قضایی معرفی کردند.

کارشناس بهداشت تاکید کرد: اقدامات لازم برای آزمایش نمونه‌های دریافت شده در حال انجام است و از شهروندان درخواست می‌شود تا در صورت مشاهده هرگونه محصول حاوی قرص آن‌ها را به شبکه بهداشت و درمان شهرستان تحویل دهند.

از دو هفته پیش وجود و مشاهده شدن قرص و کپسول‌های دارویی در کیک‌ها به موضوعی جدی تبدیل شده که علاوه بر مردم استان‌های مرزی، مردم استان‌های مرکز کشور را نیز نگران کرده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.