به مناسبت ۹ دی صورت می‌گیرد؛

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ـ ورزشی در کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ـ ورزشی در این استان به مناسبت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت خبر داد.

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ـ ورزشی در استان کرمانمیثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: به مناسب ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیش از ۵۰ برنامه در سراسر استان کرمان پیش بینی شده است که از این تعداد، بیش از ۱۰ برنامه در شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مقرر شده است، تمام مسابقات ورزشی استان کرمان از اول تا ۱۰دی تحت عنوان بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شوند، به شاخص‌ترین برنامه‌های شهر کرمان طی این مدت اشاره کرد و افزود: اجرای ورزش صبحگاهی در ساعت ۶ صبح روز پنج شنبه ۵ دی ماه مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان و برگزاری همایش ورزش زورخانه ای، ساعت ۱۹ یکشنبه ۸ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در زورخانه ذوالفقار واقع در مجتمع امام خمینی پانصد دستگاه از جمله برنامه‌های شاخص شهر کرمان به مناسب ۹ دی است.

او تصریح کرد: از شهرستان‌ها نیز خواسته شده علاوه بر انجام مسابقات ورزشی به این مناسبت، هر شهرستان یک برنامه‌ی شاخص بدین منظور برگزار کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار