بازگشت دوباره نسخه دمو بازی MediEvil

شرکت سونی با انتشار تریلری اعلام کرد که نسخه دمو بازی MediEvil دوباره در دسترس گیمرها قرار گرفته است.

بازگشت دوباره نسخه دمو بازی MediEvilبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی تریلری جدید از نسخه دمو بازی MediEvil برای کنسول PS4 منتشر شد که نشان می‌دهد قرار است به نسخه دموی بازی مذکور برای کریسمس محتوایی جدیدی اضافه خواهد شد. نسخه دموی این بازی برای اولین بار در ماه سپتامبر سال جاری و توسط شرکت‌های Ocean Interactive و سونی منتشر شد. این نسخه دمو یا آزمایشی برخلاف سایر نسخه‌های آزمایشی عناوین رایانه‌ای بسیار کامل طراحی شده بود و به کاربران اجازه می‌داد که با جزییات بسیار بالا بازی MediEvil را تجربه کنند.

بازگشت مجدد بازی

اما پس از مدتی این نسخه آزمایشی از دسترس گیمر‌ها خارج شد و تاکنون خبری از آن نبود؛ اما شرکت Ocean Interactive به تازگی اعلام کرده است که این نسخه دمو به همراه محتوایی جدید تا کریسمس در دسترس گیمر‌ها قرار خواهد گرفت. طبق اعلام شرکت سونی در نسخه دموی این بازی از تجربه ۲۵ ساله سونی استفاده شده است و گیمر‌ها با ورود به این نسخه دمو تجربه بسیار جذابی خواهند داشت.

بازگشت دوباره نسخه دمو بازی MediEvil

در این نسخه دمو بیشتر داستان در قبرستان Hilltop جریان خواهد داشت و طبق اعلام سونی کاربران با اجرای این نسخه دمو جوایزی را دریافت خواهند کرد که احتمالا در نسخه اصلی بازی نیز همراه گیمر‌ها خواهد بود. همچنین ظاهرا شخصیت Dan به طور کامل بازسازی شده است و گیمر‌هایی که در گذشته نسخه دمو بازی MediEvil را تجربه کرده‌اند به سرعت متوجه این بازسازی خواهند شد.


بیشتر بخوانید: پلتفرم‌های استریم آینده بازی‌های ویدئویی را تغییر می‌دهد


انتظار می‌رود از این نسخه اولیه استقبال خوبی شود چرا که دقیقا به ایام کریسمس خورده است و گیمر‌های زیادی در انتظار عرضه بازی جدید نشسته‌اند و با وجود رایگان بودن این نسخه اولیه، باید شاهد حضور آن در فهرست پردانلود‌های ایام کریسمس باشیم. در حال حاضر این بازی در فروشگاه آمازون به طور رایگان آماده دریافت توسط گیمرهاست او تا روز‌های آینده باید شاهد ورود آن به فروشگاه رسمی شرکت سونی و کنسول پلی استیشن باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار