پلتفرم‌های استریم آینده بازی‌های ویدئویی را تغییر می‌دهد

به تازگی رجی فیلس امه اعلام کرد که نسل آینده دنیای عناوین رایانه‌ای با ورود پلتفرم‌های استریم تغییر خواهد کرد.

در اوایل دهه آینده دنیای عناوین رایانه‌ای تغییر خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از افرادی که چندین سال مدیر شرکت نینتندو بود، Reggie Fils-Aime است که چند سالی است از این شرکت جدا شده اما جایگاه وی در صنعت بازی همیشه محفوظ خواهد ماند. آخرین اخبار منتشر شده از Reggie Fils-Aime مربوط به یکی از بزرگ‌ترین مراسمات مربوط به بازی یعنی The Game Awards باز می‌گردد. رجی فیلس امه در مراسم The Game Awards مسئول اهدای جوایز به سازندگان عناوین بود و این شخصیت بزرگ سازنده بازی پس از مدتی طولانی برای بار دیگر جلوی دوربین ظاهر شده بود؛ اما به تازگی وی مصاحبه‌ای انجام داده که در این مصاحبه اعلام می‌کند که در آینده، دنیای عناوین رایانه‌‎ای بسیار گسترده خواهد بود.

به تازگی رجی فیلس امه با یکی از مجلات معتبر جهانی مصاحبه‌ای داشته که در این مصاحبه اعلام می‌کند با توجه به تغییر در فناوری و ساختار کنسول‌ها انتظار می‌رود آینده بازی‌های رایانه‌ای تغییر چشم‌گیری داشته باشد. براساس اعلام این سازنده بزرگ عناوین رایانه‌ای اوایل دهه آینده دنیای بازی‌های رایانه‌ای به طور کامل متحول خواهد شد و با پیشرفت تکنولوژی و همچنین افزایش چند برابری سرعت بارگیری بازی‌ها و از طرفی هم با به وجود آمدن پلتفرم‌های استریم بازی، گیمرها می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای به اجرای عناوین مورد نظر خود مشغول شوند.

در اوایل دهه آینده دنیای عناوین رایانه‌ای تغییر خواهد کرد

در حال حاضر اولین پلتفرم استریم بازی از سوی شرکت گوگل و با نام استادیا در دسترس کاربران قرار دارد و از آنجایی که این سرویس اولین سرویس اجرای بازی مبتنی بر فضای ابری است، دارای ایرادات بسیاری است که شرکت گوگل دائما در حال رفع این ایرادات است؛ از طرفی هم فعلا این پلتفرم‌ها در بین گیمرها جا نیوفتاده‌اند و هنوز گیمرها ترجیح می‌دهد با خرید کنسول و اجرای بازی از طریق آن در دنیای گیم فعالیت داشته باشند.


بیشتر بخوانید: نسل بعدی کنسول ایکس باکس معرفی شد


با این حال انتظار می‌رود بنابر اعلام این سازنده بزرگ، در اوایل دهه آینده، شاهد پیشرفت چشم‌‎گیر دنیای بازی‌های رایانه‌ای باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار