خرید زعفران در رشتخوار به مرز ۵ تن رسید

در آخرین روز خرید حمایتی، خرید زعفران در رشتخواربه مرز ۵ تن رسبد.

خرید زعفران در رشتخواربه مرز ۵ تن رسبدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید کمال میرزایی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان رشتخوار، گفت: در آخرین روز از طرح خرید حمایتی زعفران در رشتخوار میزان خرید این محصول از کشاورزان این شهرستان در حال رسیدن به مرز ۵ هزار کیلوگرم زعفران خشک است.

او با تأکید بر اینکه تاکنون ۵۰ درصد مبلغ محصول کشاورزان در رشتخوار تا ۲۰ آبان ۹۸ پرداخت‌شده است، افزود: بر اساس لیست و زمان تحویل محصول تاکنون برای کشاورزان تا این بازه زمانی مبلغ ۵۰ درصد از محصول خریداری‌شده پرداخت شده است.

میرزایی تصریح کرد: کلیه اخبار مربوط به نحوه پرداخت از سوی سازمان تعاون روستایی انجام می‌شود، که به‌محض دریافت اخبار جدید اطلاعات موردنظر به کشاورزان در سطح شهرستان اطلاع‌رسانی می شود.

کار خرید توافقی محصول زعفران در رشتخوار همزمان با ۱۳ پایگاه فعال استان آغاز شد و امروز آخرین مهلت تعیین‌شده در جهت تحویل محصول زعفران کشاورزان به اداره تعاون روستایی است.

 شغل بیش از ۸۰ درصد مردم در رشتخوار کشاورزی و دام‌پروری بوده که محصول زعفران ازجمله ۳ محصول مهم تولیدی در این شهرستان است، همچنین میزان خرید محصول دوره قبل طرح حمایتی زعفران در رشتخوار بالغ‌بر ۸ تن زعفران خشک بوده است.

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.