گزارش/

چرایی بسته شدن سایت ایران خودرو پس از آغاز ثبت نام

باشگاه خبرنگاران جوان موضوع بسته شدن سایت ایران خودرو را از مسئولان این شرکت پیگیری کرد.

به زودی مشکل بسته شدن سایت رفع خواهد شد/ افزایش قیمتی نخواهیم داشتبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ایران خودرو چند روزی است که به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، ثبت‌نام و پیش‌فروش انواع خودروهای تولیدی خود را آغاز کرده است. این در حالی است که همزمان با مراجعه متقاضیان به سایت این شرکت، اما متأسفانه سایت این شرکت بسته شده و امکان انجام فرایند ثبت‌نام خودرو وجود ندارد.

با آغاز زمان پیش فروش ثبت نام به مناسبت دهه فجر در سایت ایران‌خودرو، بسیاری از متقاضیان نسبت به بسته بودن این سایت گلایه کردند. در رابطه با این موضوع افراد زیادی با گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان تماس گرفتند و نسبت به روند پیش آمده انتقاد کردند و تقاضای پیگیری این موضوع را داشتند. به گفته این افراد در حال حاضر امکان ثبت‌نام در این سایت وجود ندارد و این گروه نتوانسته‌اند خودروی مورد نظر خود را ثبت‌نام کنند.

حال خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، این موضوع را از مسئولان ایران خودرو پیگیری کرده است که به گفته مدیرعامل این شرکت، بسته شدن سایت به دلیل تقاضای بالا و تکمیل ظرفیت است.


بیشتر بخوانید: جایگزین خودروی پراید مشخص شد


بسته شدن سایت ایران خودرو پس از آغاز ثبت نام

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اتفاقات خیلی خوبی در صنعت خودرو افتاده است. در  ۱۵ ماه اخیر از مرداد سال گذشته تا پایان آذر امسال، بالاترین تولید خودرو را داشته‌ایم.

مقیمی درباره بسته شدن سایت ایران خودرو پس از آغاز ثبت نام، بیان کرد: افراد زیادی متقاضی دریافت خودرو هستند که پس از اعلام شروع ثبت نام، به این سایت مراجعه می کنند. حال حساب کنید از ۹۹ هزار نفری که به سایت مراجعه کردند، هزار و ۲۵۰ نفر خودرو را تحویل گرفتند و آن‌ها هیچ نمی‌گویند که ما خودرو را گرفته‌ایم، اما آن ۹۸ هزار نفری که نگرفتند همه جا اعلام می‌کنند که سایت زود بسته شده است و برای ما نتیجه نداشت.

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: با این حال برای اینکه این شرایط را مناسب تر پیش ببریم،  در تلاش هستیم تا مدل کار را مقداری تغییر دهیم. با استفاده از این مدل دیگر این مسائل کاملا رفع و رجوع می‌شود و در رابطه با این موضوع آرامش بیشتری به سطح جامعه برمی‌گردد.

مشکلات خودروسازان رفع خواهد شد

او در خصوص مشکلات خودروسازان، گفت: ما در تلاش هستیم تمام مشکلاتی که در گذشته نقطه ضعف‌مان بوده است را حل و فصل کنیم که هم نیاز به زمان و هم به منابع دارد. مدتی است که در تحویل خودروهایمان تأخیر داشته‌ایم که این به دلیل کاهش تولید و تولید ناقص بوده است.

مقیمی افزود: اکنون هیچ نگرانی در تأمین قطعات نداریم. ۲۳ مورد از قطعاتی که از خارج کشور خریداری می‌شد در حال حاضر در داخل کشور تأمین می‌کنیم و به تولید انبوه رسیده است، ۱۲ قطعه هم در حال تست هستند که به زودی روی خط تولید خواهند آمد.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به روند انبوه‌سازی محصولات گفت: برای انبوه‌سازی محصول چند مرحله تست داریم که در صورت نهایی شدن، فرمان تولید انبوه‌سازی آن صادر خواهد شد و سازنده هم شروع به تولید انبوه می‌کند و به دنبال آن ما هم  ورود آن کالا را به داخل کشور محدود می‌کنیم. علاوه بر این دیگر آن کالا را از خارج کشور خریداری نمی‌کنیم و از تولید داخل استفاده خواهیم کرد که انگیزه خوبی هم برای سازندگان می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو بیان کرد: نسبت به ۱۵ ماه گذشته، توانستیم ثبت رکورد تولید خودرو را بزنیم و تولید را به ۴۰ هزار و ۴۰۰ عدد رسانده‌ایم که این موضوع نشان می‌دهد ظرفیت تولید را به ۲ هزار دستگاه در روز رسانده‌ایم. پیش‎‌بینی ما این است که ظرفیتمان را حتی به ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه در روز برسانیم.

مقیمی در خصوص مشکلات موجود در این صنعت، افزود: هم‌اکنون با مقداری محدودیت در حمل مواجه شده‌ایم، یعنی تعدادی خودرو را تجاری کرده‌ایم و قصد داریم آنها را سریع‌تر تحویل دهیم اما ظرفیت سیستم حمل‌ و نقل کشور تکمیل شده است. به همین دلیل سرعت عمل را افزایش داده‌ایم، حتی در روز‌های تعطیل چون پنجشنبه و جمعه کار را انجام می‌دهیم و مردم می‌توانند به کارخانه یا نمایندگی مراجعه و خودرویشان را دریافت کنند.

مدیرعامل ایران خودرو درباره طرح فروش فوری محصولات، گفت: آخرین طرح فروش فوری مربوط به تاریخ ۲۵ آذر بود که هزار و ۲۵۰ خودرو ارائه شد که  ۹۹ هزار و ۴۷ نفر متقاضی شدند یعنی قریب به ۱۰۰ هزار نفر برای خرید هزار و ۲۵۰ خودرو‌ به سایت مراجعه کردند و البته درگاه‌‌هایمان  با محدودیت‌هایی مواجه شد.

او در پایان در خصوص احتمال افزایش قیمت خودرو، گفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت خودرو نداریم، قیمت را سازمان حمایت اعلام کرده است و ما کوچکترین تخطی از آن نخواهیم کرد.

با این حال پس از شروع ثبت نام مجدد پیش فروش محصولات ایران خودرو، متقاضیان محصولات این شرکت نسبت به بسته شدن سایت در موعد مقرر اعلامی، معترض‌اند. برخی از این متقاضیان اذعان کرده‌اند که با وجود داشتن اینترنت پرسرعت امکان ثبت نام برایشان میسر نشده است. 

رفع مشکل بسته شدن سایت ایران خودرو پس از پیش فروش/ افزایش قیمت خودرو نخواهیم داشت

انتظار می‌رود که زین پس با اجرایی شدن روش جدید بتوان در سایت این شرکت اقدام به پیش خرید خودرو کرد تا متقاضیان به راحتی بتوانند پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طلحه حسین زهی
۲۱:۲۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
من خیلی میخام برنده بشم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانپور
۱۰:۳۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چرا در ثبت نام کد پستی ومنطقه را رد می کند واعلام می کند هم خوانی ندارد ،در صورتیکه که در سایت سایپا اینطور نیست
United States of America
لیلا
۲۳:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
با سلام سایت بسته است
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا
۱۳:۰۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
باسلام عزیزان فقط حواستون باشه حتماازقسمت فروش فوق العاده واردشوید
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۰:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
هم خودشون مسخره کردن هم مردمو,از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
AK
۱۸:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام ،
با توجه به اطلاعیه پیش فروش اینترنتی خودرو در تاریخ ۲۲م اردیبهشت ۹۹ بنده امروز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷ عصر بمدت ۶ ساعت با دو اپراتور اینترنتی نتوانستم پیش خریدی انجام دهم .چون سایت ایرانخودور طبق معمول در این مدت مثل دفعات قبل در حال ورود به سیستم بوده و قطع و وصل میشد.
اگر قصد فروش ندارید لطفا به مردم و وقتشان ارزش قائل شده و به شخصیت مردم توهین نکنید
Iran (Islamic Republic of)
امیری
۱۵:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینترنت با هر سرعتی تست کردیم یا وارد سایت نشد و یا با هزار بدبختی وارد بشه به بانک متصل نمیشه آخه مگه میشه سایت بدون محدود کردن توسط عده ای خاص به این کندی پیش بره قبل از یازده و شروع بخشنامه سرعت عالیه ولی بعداز این فکر کنم با فیبر نوری کشور بحرین هم قابلیت بازگشایی نداره همین مانده جلوی وزرات خانه صمت تجمع اعتراضی بابت ثبت نام خودرو انجام بگیره .
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
آخه مگه میشه ....اصلا ورود نمیکنه توسیستم ...ما مردم بازیچه ی شما نیستیم که هرسری دست میندازین ...براتون متاسفم از صبح اسیر شدیم سه نفر با اینترنت پرسرعت برای یه ماشین ...فقط میتونم بگم همه چی زیر سره خوده ایران خودرو ...اخه اگه واقعا پیش فروش دارین به طریق دیگه به مردم عادی بفروشین چرا دست میندازین
France
علی فردیسی
۱۴:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
من از ۱۱ تا ۲ منتظر بودم وارد شه ، وقتی وارد شد ظرفیت همه ی ماشینا رو پر زد
این کلاهبرداریه ، ایران خودرو زمانی هم میرسه که این انحصار از دست شما برداشته میشه و بخاک سیاه میشینید.
اقتصادو فلج کردید هیچ به همون فلجشم رحم نمیکنید و صادق نیستید.
Iran (Islamic Republic of)
متقاضی خودرو
۱۲:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
صرفا اعلام ثبت نام ایرانخودرو جو روانی داره همین معلوم نیست چه کسانی توانستند ثبت نام کنند
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
مردمو سرکار گذاشتن ثبت نام انجام نمیشه سایت باز نمیشه اصلا حتی با اینترنت پرسرعت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ثبت نام سرکاریه فقط نمایندگی ها ادعا دارن میتونن ثبت نام کنن همش الکیه واس مردم بستس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام اگه این پیش فروش ها واقعیت داشت ک از ۱۱ صبح تا الان اسیر خیابونا نبودیم آخرشم هیچی ب هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی بدبخت
۱۲:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
هی خدا واقعا چی بگه آدم.سر ساعت 10:59 دقیقه سایت سرعتش عالی اما تا سایتو میخان باز کنن با اینترنت 16 مگ بر ثانیه پرسرعت حتی وارد اکانتمم نشد و صفحه فقط روی لودینگ موند.واقعا روم نمیشه به یه خارجی بگم من ایرانی هستم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۱۱:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا برای خودمون متاسفم که بازیچه دست یه عده آدم شیاد شدیم که نشستند اون بالا و به ما میخندند که هی دکمه ورود به سیستم را میزنیم و زل میزنیم به صفحه کامپیوتر ولی عمرا وارد نمیشه
دیگه فساد که شاخ و دم نداره که...
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۲۱:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگه ادعای مبارزه با فساد ندارین .
اینم نمونه بزرگش .
این شما و این آزمون شعار هایتان .
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۱:۵۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام
دوستان تمام این پیش فروش ها کشک .
فقط ثبت نام برا خودشونه .دلال ها هم مثل گرگ دنبال خالی کردن جیب مردمن.
مهم اینه که پول کثیف را دارن تو گلو زن و بچشون میکنن.
اه مردم ضعیف و مظلوم پشت کسایی هست که رحم به مردم نمی کنند و به ایران و ایرانی خیانت می کنند.
خدا خارشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۵۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
جند ماهه می خوام ثبت نام ماشین بکنم اصلا امکان در سایت فراهم نمیشه سایت الکیه فقط الکی مردم را سر کار می گذارن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۴۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام من برای سمند ef7 دوگانه پول از حسابم کسر شد ولی وقتی تکمیل خرید سبز رنگ رو زدم تو صفحه نوشته های عجیب غریب اومد. ینی ثبت نام انجام شده؟ردیف قرارداد کی پیامک میشه؟ انتخاب نمایندگی بعد از اومدن پیامکه؟
Iran (Islamic Republic of)
متقاضی
۲۱:۴۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
جالب اینجاست که من یوزر پسوردم رو سیو کردم. یعنی ار روز وارد سایت میشم و یوزر پسورد وارد نمیکنم چون سیو شده و فقط گزینه ورود رو میزنم.یه ربع قبل از شروع پیش ثبت نام وارد سایت میشم اما وقتی پیش ثبت نام شروع شده یوزرم خارج میشه !!!!! و هرچی سعی میکنم وارد و یک خط در میان پیغام میده که نام کاربری یا پسورد اشتباه است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۱۹ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
اگر راست می گوئید چرا از 2000خودروی تولیدی شرکت فقط 1250خودرو را پیش فروش کردید.مابقی تولیدات را حتما به دلالان می دهید.چون پول خوبی ازشون می گیرید.به فکر مردم که نیستید.الان همه فقط به دنبال منافع خودشان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام
متاسفانه دروغ میگن
اصلا نمی توانیم وارد سایت بشیم.
دروغ دروغ
فقط برای افراد خاصی هست
بعضی ها چند میلیون فقط برای ثبت نام میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ابالفضل
۲۱:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
وقتی در انتخابات به افرادی رای میدیم که حرف از آزادی میزنن و طرفداراشون بزن و برقص دارن نتیجش میشه همین .
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
با سلام
فروش فوری نتونستم ثبت نام کنم ولی پیش فروش ویژه نه تنها من بلکه دو نفر دیگه رو هم که میشناسم و مثله من نیاز به خودرو داشتن ٫ تونستن ثبت نام کنند بدون اینکه یک ریال به کسی پول بدن. پارس سال و پارس دوگانه و ۲۰۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
آخه ۷۵ درصد سود!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
آقا برای من هم ثبت نام کنید تو رو به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
چرا مردم عادی باید برن با قیمت بسیار بالاتر از بازار آزاد بخرن. خودم چندین بار خواستم ثبت نام‌ کنم سایت باز نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
آقا قبول شما خوب شما درست شما راستگو ولی یکی بیاد بگه اون هم اطلاعات و صفحه واریز و غیره رو چطور تو ده ثانیه وارد کرد از باز شدن سایت تا بسته شدنش فقط ده ثانیه طول میکشه رباتم باشی نمی تونی تو این مدت اطلاعاتت وارد کنی
بعد از گوشه کنار یکی میاد میگه من ثبت نام کردم ولی ده میلیون قبلش دادم
هیچکی نمی تونه ثبت نام کنه و نخواهد کرد
و اگه سایتی باز شد همش تبلیغات که بگن ما داریم خودرو به مردم می دیم و خودروها رو میدن دست یه عده دلال که تو بازار آزاد بفروشن
والسلام
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۲:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
سه ماه میخوام ثبت نام کنم به ده جا سپردم موفق نشدم دیروز سه بار رفتم مرحله پرداخت پرداخت نشد یه بار دیگر فروش فوری پول از حسابم برداشت شد بعد نیم ساعت دوباره به حساب برگشت خورد.اینا با این سیاست فروش بهترین فروش رو دارن ولی خوشبختانه باز بدهکارن چون آه و دعای مردم پشت سرشون. سود میلیاردی رو دلال به جیب میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
اون تعدادی هم که ثبت نام کردن به ازای هر ثبت نام 8 تا 10 میلیون تومان وجه نقد دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
اون تعدادی هم که ثبت نام کردن به ازای هر ثبت نام 8 تا 10 میلیون تومان وجه نقد دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
به کی بگیم کجا شکایت کنیم
خدابه دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
میشه پیگیری کنید که دست اندرکاران ایران خودرو حقیقت را بیان کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
از دست این خودروسازان چه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۰۸:۵۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
ماشین ندارم . همه جا پیاده میرم . ولی حاضر نیستم ۶۰ میلیون اضافه بدم ماشین تو بازار ازاد بخرم .
هر کار کردم ثبت نام نشد. چقدر امید داشتم . نشد که نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
رفتیم ثبت نام بکنیم پول میخان ۸میلیون می‌خواد
Iran (Islamic Republic of)
ماست
۰۰:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
از ماست که بر ماست ...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
ایران خودرو مردم را به مسخره گرفته، سایت فقط برای حدود کمتر 30 ثانیه باز شد با توجه به سرعت بالای اینترنت مورد استفاده فقط تا مرحله واریز وجه پیش رفت و سایت بسته شد چه کسی باور می کنه در این زمان کوتاه تعداد زیادی ثبت نام کرده باشند. خدایا تا کی شاهد دروغ گویی ها باشیم. خودت رحم کن و مسوولین ما را از شر دروغ گویی نجات بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
خوش بحالتون دیگه.واردات خودرو ممنوع و تنور ایران خودرو و سایپا داغه و ملت همیشه در صحنه هم تشنه خرید
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۱:۳۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
چه لزومی دارد با این طرح ماشین بفروشید که عده ای خاص روی هر ماشین سود ۳۰ الی ۶۰ میلیون تومانی بخورند . چرا رسیدگی نمیکنید . مسولان دلسوز مملکت امروز چه سودهای باداورده گیر عده ای خاص امد . خواهش میکنم رسیدگی کنید .
لطفا نظر مرا منتشر کنید اگر دلتان برای خون شهدا تکان می خورد . ما شهید داده ایم برای این مملکت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
نگران ثبت نام ها نباشید خودشون انجان دادن
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۱:۳۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
وقت بخیر . من قبل از ۱۱ وارد محیط کاربری شدم . اینترنت پرسرعت داشتم . همه مسایل را رعایت کردم . چند بار موفق شدم ولی قبل از ورود به درگاه ارور میداد که اعتبار حساب کاربری شما تمام شده . تا ساعت ۲ ظرفیت داشت .
ولی این ماشین ها برای خودشون بود .
کدام ادم عاقلی میاد ۴۰ میلیون سود روی یک ماشین را بده به ما مردم . معلومه سودها مال خودشونه
من به شخصه کلیه باعث و بانی های این اتفاق را نمی بخشم . امیدوارم سود این ماشین ها حرامتان شود .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۲۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
جای بسی تاسف داره که جوانی که ماشین برای مصرف خودش میخواد با اینترنت 4g نتونه ثبت نام کنه و یه عده شیاد با گرفتن پول های میلیونی بتونن ثبت نام کنن...........دو مرتبه تا مرحله پرداخت پیش رفتم که یهو منو از سایت مینداخت بیرون و میگفت دوباره وارد شوید..........مسخره کردین خداوکیلی.................
Iran (Islamic Republic of)
پیگیری
۱۹:۳۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
بازم احسنت به شما که لااقل حرف دل مردم رو زدید، هیچ جایی امروز به جز شما این خبر رو پیگیری نکرده بود.
به امید روزی که مالیات بر بیش از یک خودرو ، یک شغل و یک خانه، به ازای هر خانواده گذاشته بشود تا بیشتر طعم عدالت چشیده شود.
Iran (Islamic Republic of)
نعمت
۰۱:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
ما که نتونستیم ثبت بکنیم ۸میلیون پول میخان کسی نیست رسیدگی بکنن یه ماشین میخام ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۵۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
کاربرانی که در اینترنت برای ثبت نام از متقاضی خرید خودرو مبالغ دو تا پنج میلیونی میگیرن چگونه به سایت ایران خودرو میرن جای بحث دارد من که تا به حال نتوانستم وارد سایت شوم یه جای کار میلنگه خواهان عدالت در جامعه پیگیر باشن خواهشا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۱۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
باید به هر شهر سهمیه بدن و طبق اون سهمیه خودرو ها واگذار بشن مسابقه که نیست قبلا هم همین حرفا رو تو دوره مدیران قبلی گفته بودند بعد معلوم شد فقط به چند نمایندگی خاص اجازه ثبت نام داده میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۱۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
باید به هر شهر سهمیه بدن و طبق اون سهمیه خودرو ها واگذار بشن مسابقه که نیست قبلا هم همین حرفا رو تو دوره مدیران قبلی گفته بودند بعد معلوم شد فقط به چند نمایندگی خاص اجازه ثبت نام داده میشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن نوروزی
۱۵:۲۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
ما که نتوانستیم ثبت نام کنیم اما برخی در شرکت هستند که پول میگیرند و نامنویسی میکنند ....؟؟؟؟؟!!!!براستی گوش شنوایی هست ...؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۱۷:۳۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
خدا را شکر چندهفته است جهت ثبت نام به ایران خودرو مراجعه واخر وقت بدون نتینتیجه برمیگردیم هیچکس موفق به ثبت نام نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
دقیقا درست است .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۳۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
معرفیشون کنید به تعزیرات
آخرین اخبار