توزیع غذای گرم بین آسیب دیدگان آب‌گرفتگی خوزستان

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز از توزیع حدود یکهزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم در اردوگاه‌های محل سکونت افراد آسیب‌دیده از سیل اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن علیزاده رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: در اهواز خدمات و اقلام مورد نیاز از ۲ منبع انبار‌های امدادی جمعیت هلال احمر و اقلام اهدایی داوطلبان این جمعیت به خانوار‌های آسیب‌دیده از این آب‌گرفتگی‌ها از سوی نجات گران ارائه شد.

او بیان داشت: ۲ هزار و ۹۳۹ تخته پتو، ۷۶ هزار و ۷۲۷ قرص نان، ۲۰ هزار و ۳۲۰ بطری آب‌معدنی، ۶ هزار و ۸۴۰ قوطی کنسرو، ۹۵۰ بسته مواد غذایی ماهانه و ۷۲ ساعته، یکهزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم (در اردوگاه‌ها)، هزار و ۱۳۰ سری البسه مختلف و ۲۲ بخاری‌برقی از جمله کمک‌های ارائه شده است.

علیزاده بیان داشت: امدادرسانی با توجه به شرایط و حجم آب‌گرفتگی در مناطق شهرک دانشگاه، بهارستان، حصیر آباد، کمپلو، باغ شیخ، فرهنگ شهر، کوی معین زاده، منبع آب، ملاشیه، کیان شهر، سپیدار، کوی علوی، شهرک اهواز و لشکر آباد بوده است.

رئیس هلال احمر اهواز تصریح کرد: در سایر مناطق نیز با توجه به آب‌گرفتگی‌ها امداد رسانی صورت گرفت و ۱۸۵ خودرو گرفتار در آب نیز با کمک عوامل جمعیت هلال احمر در اهواز رهاسازی شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.