در خانه جوانان کرمان انجام شد؛

قدردانی از دست اندرکاران همایش کودکان دارای معلولیت خاص

طی مراسمی از عوامل و دست اندرکاران همایش ورزش کودکان دارای معلولیت خاص در خانه جوانان کرمان، قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در مراسمی با حضور امیررضا آشورماهانی نماینده اداره کل ورزش و جوانان، کورکی نژاد معاون اداره سازمان‌های مردم نهاد استانداری، منوچهری رییس گروه تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان و احمدی نژاد رئیس مجمع جوانان استان کرمان از عوامل و دست اندرکاران همایش ورزش کودکان دارای معلولیت خاص در خانه جوانان کرمان، قدردانی شد.

قدردانی از دست اندرکاران همایش کودکان دارای معلولیت خاصدر حاشیه‌ی این مراسم نیز مسابقات ورزشی سمن‌ها به مناسبت سالگرد شهادت شهید محمد جواد تندگویان با حضور حدود ۳۰ شرکت کننده خانم و آقا در رشته فوتبال روی میز (فوتبال دستی) برگزار شد.
در این مراسم، علی ایلاقی، مدیرعامل انجمن آوای فرشتگان به تاریخچه راه اندازی انجمن اشاره کرد و گفت: تقریبا دو سال پیش ایده‌ی راه اندازی آوای فرشتگان با حضور ۶ نفر زده شد و امروز خوشحالم با کمک بیش از ۲۰ همراه افتخاری توانسته ایم گام‌های مثبت و مفیدی در راه رسیدن به اهداف والای انجمن برداریم.

قدردانی از دست اندرکاران همایش کودکان دارای معلولیت خاص

او ابراز امیدواری کرد: با حمایت مسئولان بتوانند به اهداف انجمن در این مسیر مقدس، اما پرتلاطم دست یابند.
ایلاقی به بیان گزارشی از روند برگزاری نخستین دوره مسابقات ورزشی کودکان با معلولیت پرداخت و افزود: نخستین دوره مسابقات کودکان دارای نیاز‌های خاص، قهرمانی استان کرمان با حضور ۱۱۰ ورزشکار از ۲۳ مرکز توان بخشی و مدرسه استثنایی با حضور مسئولان، ورزشکاران و ورزش دوستان در سالن ورزشی استانداری برگزار شد.

قدردانی از دست اندرکاران همایش کودکان دارای معلولیت خاصاو تصریح کرد: کودکان دارای معلولیت‌های ذهنی، سندرم داون، اوتیسم، کم توان ذهنی، ضایعه نخاعی و بچه‌های نابینا به مدت یک روز در رشته‌های دو و میدانی، پرتاب وزنه، گوی رانی، بوچی، بوچیا و فوتسال با هم به رقابت پرداختند.
ایلاقی هدف از برگزاری مسابقات را ایجاد انگیزه، افزایش اعتماد به نفس و نشان دادن توانایی این افراد در جامعه عنوان کرد.
او بیان داشت: تصمیم گرفتیم در مراسم امروز و در حاشیه‌ی برگزاری مسابقات ورزشی سمن ها، گرامیداشت شهید محمدجواد تندگویان با حضور مسئولان از عوامل برگزاری مسابقات کودکان دارای نیاز‌های خاص با اهدای لوح و هدایایی قدردانی کنیم.

قدردانی از دست اندرکاران همایش کودکان دارای معلولیت خاصمنوچهری رییس گروه تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان نیز با تشکر و قدردانی از علی ایلاقی، مدیر عامل انجمن و حضور جوانان و علاقه‌مندان در این گونه برنامه‌ها و انجمن ها، از آن‌ها خواست با همتی والا و با شور جوانی و حس مردمداری و عشق خدمت به جامعه‌ی افراد دارای معلولیت به کار و تلاش خود ادامه دهند و از هیچ همتی فروگذاری نکنند.
در پایان این مراسم با حضور مسئولان حاضر احکام اعضای انجمن اهدا شد.

قدردانی از دست اندرکاران همایش کودکان دارای معلولیت خاصبدین ترتیب محسن منوچهری به سمت عضو شورای سیاست گذاری و مشاور مدیر عامل، هادی کاربخش مدیر روابط عمومی و رسانه، احسان امیری کارپرداز و انباردار، بهاره نوری به عنوان مسئول کمیته فنی و مسابقات، ساجده سلطانی مسئول کمیته ورزش و هماهنگی مراکز، راضیه هاشمی مسئول برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها و سونیا انکاسی به سمت مدیر هماهنگی و نظارت بر کمیته‌های انجمن منصوب شدند.

قدردانی از دست اندرکاران همایش کودکان دارای معلولیت خاصانتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار