مردم کرمانشاه امروز در اجتماع مردمی به سوگ سالار دل ها حاج قاسم سلیمانی نشستند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ مردمی سلیمانی ها امروز در کرمانشاه به پاس شهید اسلام در حال برگزاری است.

"حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"،" ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده " و " من هم سلیمانیم"  از شعارهای تجمع کنندگان در کرمانشاه بود.

 " مرگ بر آمریکا "، " مرگ بر اسرائیل " ، "مرگ بر منافق داخلی" و "نه سازش، نه ذلت، نبرد با آمریکا"  از دیگر شعارهای تجمع کنندگان کرمانشاهی در اجتماع امروز(۱۴ دی) در کرمانشاه بود.

تجمع کنندگان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی با محتوای "شهادتت مبارک سردار دلها"، "ما تا آخر ایستاده‌ایم"، "مطیع امر رهبریم"، "من هم سلیمانیم" و... با آرمان های اسلام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

 حجت الاسلام یوسف احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با شهادت سردار سلیمانی، سردار سلیمانی های زیادی در کرمانشاه متولد شدند.

احمدی خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب گفت: قاسم سلیمانی‌های این مرز و بوم منتظر اشاره مقام معظم رهبری برای به میدان آمدن هستند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فرماندهی بی نظیر سردار سلیمانی گفت: ایشان به نیروهای خود یاد داده‌اند در برابر هیچ قدرتی سر خم نکنند و با تکیه بر این روحیه می توان در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

انتهای این مراسم که در چهارراه بسیج کرمانشاه برگزار شد، با مداحی و عزاداری حاضرین همراه بود

 مراسم گرامیداشت این سردار شهید فردا یکشنبه 15 دی ماه از ساعت 10 ال 12 در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می شود.

کرمانشاه در سوگ سردار دل ها

کرمانشاه در سوگ سردار دل ها

کرمانشاه در سوگ سردار دل ها

کرمانشاه در سوگ سردار دل ها

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.