سهم قابل توجه شهرداری در میزبانی مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی

امام جمعه کرمان در دیدار با شهردار و جمعی از مدیران شهرداری کرمان، گفت: شهرداری در میزبانی مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی، سهم قابل توجهی دارد.

سهم قابل توجه شهرداری در میزبانی مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار با شهردار و جمعی از مدیران شهرداری کرمان، گفت:سهم شهرداری در میزبانی مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی، سهم قابل توجهی دارد.

حجت الاسلام علیدادی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی، افزود:این شهید بزرگوار دارای شخصیتی والا و ارزشمند بود و در طول حیات پربرکت خود مجاهدت‌های بزرگی در راه اسلام نمود و شهادت این سردار فداکار اسلام، مقاومت اسلامی را در سراسر جهان وسیع‌تر و پویا‌تر خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری همیشه بیش از سهم خود در عرصه‌های مختلف تلاش کرده است، تصریح کرد:سردار سلیمانی شخصیتی ارزشمند و افتخاری بزرگ برای همه کرمانی‌ها است و باید تلاش کنیم تا مراسمی در خور شان آن شهید بزرگوار برگزار شود و هر چه در این زمینه تلاش کنیم نشانگر اتحاد، همدلی و همبستگی مردم کرمان است.

شهردار کرمان نیز در این دیدار، گفت:سردار سرافراز اسلام، شهید سپهبد، حاج قاسم سلیمانی، از جمله اولیای الهی در زمان ما بود که ثمره تلاش و مجاهدت‌های خود در مسیر اعتلای اسلام را دریافت کرد و به مقام رفیع شهادت نائل شد.

سیدمهران عالم زاده با بیان اینکه سردار سلیمانی حقی بزرگ بر گردن همه ما دارد، افزود:ما هم به نوبه خود وظیفه داریم در جهت ادای دین و جبران غم و اندوه این مصیبت بزرگ، هر کار و خدمتی که از مجموعه شهرداری برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار بر می‌آید، انجام دهیم.

عالم زاده تصریح کرد:در این راستا هر کاری که در حوزه فعالیت شهرداری کرمان باشد را با تمام توان و بضاعت انجام خواهیم داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیکر این شهید بزرگوار در روز دوشنبه به کرمان انتقال داده می‌شود، گفت:در این خصوص مسیر میدان پرواز تا میدان آزادی و مصلای امام علی (ع) سیاه پوش می‌شود و با توجه به اینکه مسیر تشییع از میدان آزادی به سمت گلزار شهدای کرمان است، لذا پیش بینی‌ها و اقدامات لازم جهت مناسب سازی مسیر برای عزاداری صورت گرفته است.

عالم زاده افزود:همچنین زمین‌های خالی در این محدوده نیز جهت پارکینگ خودرو‌ها و ساماندهی و روانسازی ترافیک در این محدوده انجام شده است و ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری و همچنین تعدادی اتوبوس از سایر ارگان‌ها جهت خدمت رسانی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع در نظر گرفته شده است تا سرویس دهی به مردم را از میدان شهداء تا گلزار شهدا انجام دهند.

شهردار کرمان در ادامه تنظیف و پاکسازی مسیر تشییع و مجموعه بهشت زهرا را از دیگر برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و گفت:کلیه مجموعه شهرداری آمادگی لازم را جهت هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم و خدمات رسانی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع را دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار