لحظه وحشتناک برخورد موج سهمگین به گردشگر در ساحل

گردشگری که در کنار ساحل در حال تماشا امواج بود با برخورد یک موج سهمگین به داخل اقیانوس پرتاب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که در آن یک مرد با برخورد امواج به داخل اقیانوس پرتاب می‌شود موجی از رعب و وحشت را در دل کاربران ایجاد کرده است. این ویدئو روز سه شنبه در صفحه فیسبوک منطقه سانتا کروز  و هنگامی که سازمان هواشناسی ملی آمریکا در مورد مواج بودن اقیانوس هشدار صادر کرده بود به اشتراک گذاشته شد.

در کپشن این ویدئو آمده : « در این روزهای سال نو میلادی در هنگام حضور در سواحل مراقب باشید و هرگز پشت به ساحل قرار نگیرید( حواستان به امواج باشد).»

بنا به گزارش لس آنجلس تایمز این حادثه ساعت ۴ بعداز ظهر تاریخ ۲۰ دسامبر و هنگامی که این مرد بر روی صخره‌ها در نزدیکی سواحل اقیانوس حضور داشت رخ داد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این مرد روی صخره‌های کنار ساحل ایستاده ناگهان توسط موجی سهمگین جارو می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که با برخورد امواج به این مرد، او از روی صخره‌ها به داخل اقیانوس پرت می‌شود. این حادثه در ساحل " بونی دوون " در سانتا کروز کالیفرنیا رخ داد.

بنا به گزارش ABC News این جوان ۲۰ ساله خوش شانس توسط گارد ساحلی کالیفرنیا نجات پیدا کرد. بنا به این گزارش انتظار می‌رود که حال این جوان بهبود یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.