چهل مسجد، چهل ختم

معاونت آموزش عالی مجمع قاریان و حافظان قران کریم استان کرمان گفت: طرح چهل مسجد و چهل ختم قرآنی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و پور جعفری در مساجد استان کرمان آغاز شد.

چهل مسجد، چهل ختمسید محمد علی موسوی معاونت آموزش عالی مجمع قاریان و حافظان قران کریم استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: قاریان و حافظان استان کرمان با همکاری اداره کانون‌های مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارند مراسم چله قرآنی را جهت شادی روح سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مساجد شهر کرمان برگزار کند.

او افزود: این مراسم از روز خاکسپاری سردار شهید یعنی چهارشنبه ۱۸ دی ماه از مسجد صاحب الزمان عج کرمان آغازشده و تا چهلم شهید در تاریخ ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

موسوی تصریح کرد: امیدواریم این طرح با همکاری شبکه افق به یک طرح سراسری در کل کشور تبدیل شود و مردم و روح شهدای عزیز از این جلسه بهره مندشوند.

او بیان داشت: دراین طرح درهرجلسه یک تلاوت توسط یکی از قراء مطرح شهر کرمان انجام می‌شود و بعد از آن قرائت ترتیل یک جزء قرآن توسط قاریان و حافظان مطرح برگزار خواهد شد و ثواب آیات به روح این شهیدان بزرگوار هدیه خواهد شد.

در طرح چهل ختم، چهل مسجد، ۷ روز ابتدایی این مراسم درمهدیه صاحب الزمان کرمان و در کنار گلزار شهدا برقرار خواهد بود و بعد از این تاریخ برنامه در سایر مساجد سطح شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار