سردار سلیمانی با شهادت و خون خود تفکر اتکا به کدخدا به جای خدا را باطل کرد

فرمانده سپاه نایین گفت: سردار سلیمانی با شهادت و خون خود تفکر اتکا به کدخدا به جای خدا را باطل کرد و این در حضور میلیونی و پرشور مردم در مراسم تشییع این سردار تحقق یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهدی زاده مقدم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی، در شهر بافران گفت: در شش سال گذشته انتخاباتی در ایران برگزار شد و مردم یک تفکری را انتخاب نمودند که این تفکر، بستن با کدخدا بود نه با خدا، چرا که این تفکر برمبنای اعتقادات دینی و قرآنی ما نبود و حل مشکلات را تعامل با استکبار جهانی در راس آمریکا جنایتکار می‌دانست.

او افزود: همه توان، قدرت، ظرفیت، امکانات و زمان کشور صرف معامله با کدخدا شد و علی رغم اینکه مقام معظم رهبری بار‌ها در سخنرانی‌های خود تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان و توان داخلی داشتند از بهره مندی این پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها در داخل کشور غافل و در مبنا این تفکر پای میز مذاکره با شیطانی که برجام برفرجام را به خورد ملت ایران داد، نشستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین بیان کرد: مقام معظم رهبری بار‌ها گفتند به مذاکرات خوش بین نیستم، اما تیم مذاکره کننده علی رغم بی توجهی از خطوط قرمزی که رهبر ترسیم نمودند پا را فراتر گذاشته و و صنعت هسته‌ای را تعطیل نمودند و زحمات شهدای هسته‌ای نادیده گرفته شد و طرف مقابل هر روز با حرص و طمع امتیاز‌های بیشتری از ملت ما می‌خواست و در نهایت خود آمریکا جنایتکار از این تعهد خارج شد.

مهدی زاده در ادامه گفت: یکی از برکات خون مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی این بود که ماهیت استکبار جهانی را بر همگان روشن ساخت چرا که نشان داد این‌ها همه از یک قوماش هستند و این تفکر ۱+۵ از تفکرات آمریکا پیروی داشته که آن تفکر شیطانی است.

او اظهار کرد: توافقی که با برجام صورت گرفت ما را به ذلت کشاند و از عزت فاصله گرفتیم چرا که اروپایی‌ها نیز به تعهدات خود وفادار نبودند و دولت می‌بایست از طروق اخذ مالیات و سهمیه بندی نسبت به جبران کسورات اقدام نماید، اما وقتی سوخت سهیمه بندی شد مردم معترض شدند علی رغم اینکه دولت نسبت به مطالبه مردم بی توجهی نمود، در اغتشاشات آبان ماه سال جاری که به صورت هوشمندانه و هدفمندانه اتفاق افتاد به آمبولانس‌ها حمله شد که نیز بی تفاوتی مردم نسبت به اموال بیت المال را نشان می‌داد.

فرمانده سپاه نایین گفت: هر چه در اتفاقات و حوادث گذشته کوتاه و خویشتن داری شد استکبارجهانی حمله ورتر و پس از امضای برجام تحریم‌ها را افزایش داد و توانست در امور کشورمان دخالت کند؛ چرا که در همه اتفاقاتی که برای کشور عزیزمان پیش آمد به استکبار جهانی از سوی عوامل داخلی در برجام کد‌هایی داده شد در صورتی می‌بایست موضع ما مقاومت باشد.

او با اشاره به اینکه امروز کسانی مجددا میخواهند مذاکراتی انجام دهند در صورتی که ملت بیدار ایران هرگز اجازه تجاوز را به آن‌ها نخواهند داد چرا که دولت ما با نشستن پای میزمذاکره مرتکب اشتباه بزرگی شد که منافع مردم را به خطر انداخت.

مهدی زاده بیان کرد: شهید سلیمانی را ناجوانمردانه به شهادت رساندند واگر نسبت به این موضوع واکنش نشان داده نمی‌شد عوامل داخلی که در این قضیه به آمریکا کد دادند می‌خواستند جام زهر دیگری به رهبر بنوشانند.
فرمانده سپاه افزود: با شهادت سردار سلیمانی مردم به صورت خودجوش در فضای مجازی از نظام و سپاه مطالبه گری نموده و خواستار انتقام سخت شدند.

مهدی زاده گفت: سردار سلیمانی با شهادت خود به ما آموخت تفکر اصلاح طلب و اصولگرا در کشور معنایی ندارد و امروز تفکر مقاومت و وادادگی در جریان است چرا که مردم در تشییع پاک شهدا با بصیرت با پرچم قرمز آمده بودند یعنی تا انتقام خون سردار را نگیریم کوتاه نمی‌آییم و مردم نباید از موضع مطالبه گری مقاومت کوتاه بیایند اگر چه در گذشته مطالبه نشد امروز سردار سلیمانی به شهادت رسید.

او در پایان با اشاره به سیلی ملت ایران به آمریکا در حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا گفت: حضور مردم در تشییع پیکر شهدا، یک رفراندوم برای تمسک به سیره مقاومت بود و همواره منطق سپاه منطق قرآنی است که طبق شورای تامین امنیت ملی، سیلی محکمی بر استکبار جهانی زد چرا که وعده‌های الهی در فضای مقاومت تحقق پیدا می‌کند و در عرصه دفاع مقدس امداد‌های غیبی بیشتر پیدا بود، چون فضای دفاع ومقاومت بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.