عرضه اندروید ۱۰ در بروزرسانی جدید هوآوی Y9 Prime

هوآوی در بروزرسانی جدید Y9 Prime، سیستم عامل اندروید ۱۰ همراه با رابط کاربری EMUI 10 را عرضه خواهد کرد.

عرضه اندروید ۱۰ برای هوآوی Y9 Primeبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از گوشی‌هایی که شرکت چینی هوآوی با معرفی آن به‌روزترین فناوری‌ها را در یک گوشی قرار داد، Y9 Prime بود. این گوشی در ماه می‌سال گذشته با سیستم عامل اندروید ۹ پای و رابط کاربری EMUI 9 رونمایی شد. ماه آگوست بود که این گوشی هوشمند مجهز به رابط کاربری EMUI 9.1 شد و قرار است به زودی جدیدترین رابط کاربری هوآوی یعنی EMUI 10 برای Y9 Prime عرضه شود.


بیشتر بخوانید: احتمال معرفی وان‌پلاس ۸ پرو در هفته آینده


رابط کاربری EMUI 10 بر اساس جدیدترین سیستم عامل اندروید یعنی سیستم عامل اندروید ۱۰ طراحی شده و قرار است حالت تاریک را برای کار در شب به Y9 Prime اضافه کند. در کنار حالت تاریک طرح مجله‌ای هم به این گوشی اضافه خواهد شد که به صورت یکپارچه، محتوای روی نمایشگر را به طرحی شبیه طرح مجله مرتب می‌کند.

عرضه اندروید ۱۰ برای هوآوی Y9 Prime

به‌روزرسانی جدید هوآوی Y9 Prime، علاوه بر طراحی جدید سیستم عامل و رابط کاربری این گوشی، قرار است دارای انیمیشن‌های جدید با بازخور‌های آنی، حرکت‌های روان‌تر و زمان واکنش تأثیرگذارتری نسبت به قبل باشد. EMUI 10 در حال حاضر در هند عرضه شده است و کاربران Y9 Prime می‌توانند آن را با اپلیکیشن HiCare گوشی هوآوی خود دانلود کنند.

گوشی هوآوی Y9 Prime دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD است که بدون هیچ بریدگی یا حفره‌ای برای دوربین سلفی عرضه شده، دوربین سلفی این مدل به صورت مکانیکی و پاپ‌آپ در بالای فریم قرار گرفته که در هنگام لزوم، از محفظه خود بیرون می‌آید و تصویربرداری می‌کند. هوآوی در این مدل از پردازنده کایرین ۷۱۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه استفاده کرده، همچنین دوربین سه‌گانه اصلی با سنسور‌های (۱۶+۸+۲ مگاپیکسل) و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برای این مدل در نظر گرفته شده است. حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی، از دیگر ویژگی‌های این گوشی میان‌رده هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار