مأموریت لاریجانی به کمیسیون امنیت ملی برای پیگیری حادثه هواپیمای بوئینگ اوکراینی

رئیس مجلس به کمیسیون امنیت ملی مأموریت داد تا برای جلوگیری از بروز حادثه‌ای مانند هواپیمای بوئینگ اوکراینی اقداماتی انجام دهد.

مأموریت لاریجانی به کمیسیون امنیت ملی برای پیگیری حادثه هواپیمای بوئینگ اوکراینیبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست غیرعلنی صبح امروز گفت: مجلس از ساعت ۸ صبح امروز جلسه‌ای را با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه درباره علمیاتی که انجام شد و حادثه ناگواری که رخ داد و قلب همه ملت ایران را جریحه دار کرد، داشت.

او تصریح کرد: در این جلسه سردار سلامی درباره این اتفاق توضیحاتی ارائه کرد و درباره آمادگی آنها برای مقابله با اقدامات آمریکا و همچنین مسئله‌ای که منجر به سقوط هواپیما شد مسائلی را تشریح کرد.

لاریجانی تأکید کرد: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده به جد از تکرار این‌گونه حوادث جلوگیری شود و کمیسیون امنیت ملی مجلس چگونگی سقوط هواپیمای اوکراینی، ابعاد آن و نحوه جلوگیری از بروز این‌گونه حوادث را مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
همه عزا دار مسافران هواپیما هستیم ....لطفا دلجویی کنید از خانواده هاشون .
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۱:۴۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
ژرفای دل برای حاج امیر

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۲ دی ۱۳۹۸
به نمایندگان و مجموعه دولت توسعه میکنم اب به اسیاب دشمن نریزید درسته این اتفاق نباید می افتاده ما هم شدیدا ناراحت هستیم اما شما هم هوشیار باشید طوری حرف نزنید به رسانهای معاند خوراک دهید الان شرایط کشور خاص هست وباید همه هوشیار باشن باز به خانواده حادثه دیده سقوط هواپیمای اوکراینی تسلیت میگم.
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۰:۵۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سردار عزیزم سرت رو بالا بگیر....
لطفا قصور همه بررسی شود من جمله دولت سازمان هواپیمایی و ...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
اقای ریئس مجلس پیگیری کن در اون زمان حساس چرا پرواز ها را کنسل نکرده اند که این اتفاق سهوی بیافتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سیل.زلزله.امنیت کشور.داعش.طوفان و.....همش سپاه به داد مردم رسیده حالا یه خطا را نمیشه سپاه را مقصر بدانیم باید سازمان هواپیمایی اجازه پرواز نمیداد سپاه گفته بود در آماده باش کامل هستیم
آخرین اخبار