افتتاح مرکز نیکوکاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تربت جام

رئیس کمیته امداد تربت جام گفت: مرکز نیکوکاری به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان به زودی افتتاح می‌شود.

افتتاح مرکز نیکوکاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تربت جامشیرمحمد شاکربرآبادی رئیس کمیته امداد تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: همزمان با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با هدف  گرامیداشت و یادبود این سردار سرافراز، مرکز نیکوکاری بنام این شهید بزرگوار در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان به زودی افتتاح می‌شود.

او ادامه داد: هم اکنون، ۸ مرکز نیکوکاری در این شهرستان راه اندازی شده است و تا پایان امسال ۲ مرکز نیکوکاری جدید در  شهرستان راه اندازی خواهد شد.

رئیس کمیته امداد تربت جام گفت: توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه، تلاش بیش از پیش در جهت برطرف کردن فقر و محرومیت، مردمی شدن حمایت ها، دقت بیشتر در شناسایی نیازمندان واقعی و کمک برای برطرف کردن مشکلات آنان از اهداف مهم راه اندازی این مراکز نیکوکاری است.

شاکربرآبادی  افزود:  کمیته امداد در سطح روستاها، شهرک‌ها و محلات با محوریت مساجد تشکیل و با نظارت کمیته امداد نسبت به توسعه مشارکت‌های مردمی و افتتاح مراکز نیکوکاری امداد محله، اقدام  کرده است.

او گفت: مراکز نیکوکاری امداد محله، ایتام و نیازمندان واقعی محله را شناسایی و واسطه بین اغنیا و نیازمندان در هر محله‌ای خواهندبود.
 
انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.